מי שהיה אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום, עובר לתפקיד ניהולי בצד הלקוח
חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום
יתמקד מעתה בקידום מספר מיזמים טכנולוגיים בהם הוא שותף
מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש
y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער
במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס
גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"
וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה
בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו
בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף
ועדת הקקטוס החליטה על ההוזלה בעקבות ההאטה בימים אלה בענף הפרסום
"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו
שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"
השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם