אורי רוזן יחליף את יובל נתן כמנהל וכעורך הראשי של מאקו

‎‎בתפקידו האחרון שימש רוזן כממלא-מקום מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, עד להתפטרותו בנובמבר אשתקד, על רקע המאבקים בעניין סגירת הערוץ‏

‎‎יממה אחרי ההודעה על עזיבתו של יובל נתן לאחר 7 שנים את אתר מאקו, הודיעה היום (ד') זכיינית ערוץ 2 קשת כי אורי רוזן ימונה למחליפו כמנהל וכעורך הראשי של אתר האינטרנט.

‏נתן מונה למנכ"ל ‏Screenz‏, חברה-בת של קשת בשיתוף עם חברת ‏The Box‏, שעוסקת בתחום הקרוס-מדיה (‏Cross Media‏) בעולם.

‏בתפקידו האחרון שימש רוזן, 37, כממלא-מקום מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, עד להתפטרותו בנובמבר אשתקד, על רקע המאבקים שהתנהלו בזמנו לסגירת ערוץ 10.

רוזן שימש בתפקיד במשך כשנה, לאחר שהחליף את המנכ"ל ראודור בנזימן, שהתפטר אף הוא, כשבפועל לא מונה מנכ"ל רשמי לחברת החדשות. קודם לכן שימש רוזן כעורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 10.

רוזן הצטרף לחדשות 10 בינואר 2008 כמנהל הפיתוח והאסטרטגיה, ומספר חודשים לאחר מכן מונה לסמנכ"ל התוכן. בתפקידו כסמנכ"ל תוכן הוביל רוזן השקת תוכניות חדשות בערוץ 10, בהן "לילה כלכלי" ו"המקור".

‏את תחילת דרכו החל רוזן בתחום ההיי-טק, בחברת הסטארט-אפ ‏Veon‏, שעסקה בפיתוח יישומים בתחום הווידיאו הדיגיטלי האינטראקטיבי. החברה רשמה ב-2001 אקזיט, כשנמכרה ב-15 מיליון דולר לחברת פיליפס והתמזגה לזרוע הווידיאו הסלולרי שלה, כשרוזן מונה לראש קבוצת פיתוח בחברה.

‏בהמשך החליט רוזן להיכנס לתחום העיתונות והתקשורת והצטרף לעיתון "מעריב", שם מילא במשך כ-6 שנים שורה של תפקידי עריכה, כשבאחרון שבהם שימש כראש מערכת החדשות של העיתון.

‏רוזן, בעל תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל-אביב, שהה בחודשים האחרונים בארה"ב לאחר עזיבתו את ערוץ 10, והוא צפוי לשוב בקרוב לישראל ולהיכנס לתפקידו במאקו בתוך מספר שבועות.

‏נתן, אותו כאמור רוזן מחליף, עוזב לאחר שעמד מאחורי הקמת ואפיון אתר מאקו של קשת, והיה הרוח החיה מאחורי הפיכתו לאתר הישראלי השלישי בפופולריותו בישראל.

בחודש מאי גלשו לאתר 1.7 מיליון גולשים בפועל עם ממוצע יומי של 348 אלף גולשים, לפי נתוני ועדת מדרוג הגלישה בישראל. יש לציין כי נתונים אלה גבוהים מהממוצע החודשי, לאור הפופולריות שלה זוכה התוכנית "האח הגדול" באתר האינטרנט של קשת. ‏‎‎‏