פרשת "הישרדות": השופט הציע פשרה - Castaway התנגדה

השופט גדעון גינת הציע כי העונה השביעית של "הישרדות" תשודר בערוץ 10, ולאחר מכן מחזיקת הפורמט Castaway לא תחויב לעבוד עם הערוץ ותוכל לעבוד עם רשת ■ צ'רלי פרסונס מ-Castaway: "בחיים לא אעבוד שוב עם ערוץ 10"

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הציע היום (ד') כי העונה השביעית של תוכנית הריאליטי "הישרדות" תשודר בערוץ 10, ולאחר מכן מחזיקת הפורמט, חברת Castaway לא תחויב לעבוד עם הערוץ. ואולם, החברה הבריטית דחתה את הרעיון שהציע השופט גדעון גינת, ודיון נוסף בנושא יתקיים ב-7 באוגוסט.

נציין כי לא מן הנמנע שבערוץ 10 יסכימו לפשרה.

בדיון שהתקיים היום עלו על דוכן העדים אנשי החברה הבריטית Castaway, ובראשם צ'רלי פרסונס, מי שעומד בראש החברה. פרסונס הביע שוב ושוב בעת חקירתו מורת-רוח מהתנהלות ערוץ 10 מולו, בכוונה להצדיק את העברת זכויות הפורמט לזכיינית ערוץ 2 רשת.

"בחיים לא אעבוד שוב עם ערוץ 10", אמר פרסונס בהתייחסו למוסר התשלומים של ערוץ 10, שהיה שרוי במשבר כלכלי בזמן העברת הפורמט לרשת.

עורך הדין של ערוץ 10, ברוך כצמן, ניסה להבהיר בחקירתו כי חברת Castaway החליטה לבצע מחטף כשהעבירה את הזכויות לרשת ולא הבהירה לערוץ 10, כנדרש בהסכם ביניהם, כי ההסכם מגיע לקצו.

עו"ד כצמן אמר כי "החקירות הנגדיות בבית המשפט של צ'רלי פרסונס והיועצת המשפטית של Castaway חיזקו את העובדה שההסכם שנחתם בין החברה ורשת הינו הפרה של הסכם שריר וקיים עם ערוץ 10. ההצעה שהציג השופט בסופו של הדיון היא תוצאה ישירה וטבעית מהדיון ומהעדויות שנשמעו".

מערוץ 10 נמסר כי "כפי שתמיד טענו, מקומה הטבעי של העונה השביעית של 'הישרדות' הוא בערוץ 10".

מרשת נמסר: "העדויות מדברות בעד עצמן, ולכן כל מילה מיותרת".