השבט אמר את דברו: שימו לב לניחוח האפריקאי של אביזרי האופנה

את מירב הפוקוס במגמת ההדפסים ההולכת ומתרחבת, תופסים העונה מוטיבים שבטיים, אתניים, בדמות בדים וצורות אפריקאיות שעברו תהליך של מערביזציה

מאז שפרצה אל חיינו בסערה, מגמת ההדפסים מסרבת לעזוב. העונה, לצד ההדפסים הגראפיים העשירים, שאף מלתחה נשית לא שלמה בלעדיהם, תופסים את מרבית הפוקוס הדפסים שבטיים-אתניים, בדמות בדים וצורות אפריקאיות שעברו תהליך של מערביזציה, בגרסאות שונות של צבעים וצורות פסיכדליות במקצת. זאת, כחלק ממהלך שמובילים בתי אופנה חשובים בעולם המשלבים מוטיבים אתניים בעבודתם, בהשראת תרבויות שבטיות שונות מסביב לעולם. אלמנטים אפריקאיים כמו צבעוניות אותנטית, פרנזים, רקמות חרוזים ססגוניות ושאר מוטיבים אתניים כמו קש, קרושה, שרשראות ושעם, מעטרים מכנסיים, תיקים, נעליים וחולצות, בשלל גזרות, חלקם בצבעוניות דרמטית מרשימה, חלקם מאויר בציורים עדינים, לצד טכניקות גרפיות בולטות שהן הכול חוץ מבנאליות.

למרות העושר הטקסטוראלי, המגמה האתנית, אקלקטית הזו, מעניקה למראה האופנתי ניחוח עדכני מתרבויות של פעם ומשתלבת יפה עם הגזרות הנשיות והקיציות, באגף ההדפסים העונתי.

ובכל זאת, כדי להימנע ממראה עמוס מדי, פריטי לבוש עם הדפסים שבטיים רצוי להשאיר כמה שיותר נטולי אקססוריז נוספים. למראה קז'ואל ויומיומי, אפשר לשלב טוניקה עם הדפס אתני עם נעליים שטוחות ואם חשקה נפשכן בנגיעה אתנית קלילה לשדרוג מראה נקי ופשוט, אפשר להתמקד בשלל אביזרי לבוש נלווים בסגנון שבטי כמו צמידים, תיקים, כובעים מטפחת משי או שרשראות.