קרן ריאליטי זכתה במכרז ביפו ב-37 מיליון שקל

מדובר במכרז המתייחס למגרש בשטח 6,572 מ"ר ברחוב דנולו הרופא בשכונת עג'מי שביפו, עליו ניתן לבנות 40 יחידות דיור

קרן ריאליטי, קרן נדל"ן פרטית המתמחה בהשבחת נכסי נדל"ן ומנוהלת על-ידי ד"ר מיכאל (מיקי) ורדי, לשעבר ראש מינהל מקרקעי ישראל, רו"ח אוהד רוזן ועו"ד אסף ורדי, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ביפו.

מדובר במכרז המתייחס למגרש בשטח 6,572 מ"ר ברחוב דנולו הרופא בשכונת עג'מי שביפו, עליו ניתן לבנות 40 יחידות דיור. למכרז הוגשו לא פחות מעשר הצעות סך הכל וההצעה הזוכה של קרן ריאליטי עמדה על 37.18 מיליון שקל.

יש לציין כי בעוד ההצעה הזוכה הייתה גבוהה ב-8.8 מיליון שקל מההצעה הבאה בתור וגבוהה בלא פחות מ-22.8 מיליון שקל ממחיר המינימום שקבעה רמ"י, היא הייתה עדיין נמוכה בכ-3.7 מיליון שקל מהשומא שקבע השמאי. עובדה זו מעידה פעם נוספת שרמ"י מתמחרת את מכרזי המקרקעין במחירים שלא תמיד תואמים את השטח.

על-פי חוזה החכירה שנחתם מול המינהל, 15% מהסכום יועבר לרמ"י תוך חודשיים ושאר התשלום יועבר לאחר חצי שנה.

על המתחם חלה תב"ע בייעוד למגורים ומסחר בהיקף של כעשרת אלפים מ"ר ובכוונת אנשי הקרן לפעול למקסום זכויות הבנייה תוך הגדלת מספר יחידות הדיור מ-40 לעד 90 יחידות דיור. נכס זה מצטרף לשמונה נכסים נוספים שמחזיקה הקרן בעיר.

אסף ורדי, משותפי קרן ריאליטי אמר לאחר הזכייה: "הקרן שמה דגש על שילוב תושבי השכונה והאזור, בשיתוף העירייה והמשלמה ליפו, בתהליך ההתחדשות העירונית ופיתוח האזור כולו. בכוונתנו ללכת "יד ביד" עם הרשויות והתושבים ולבנות תמהיל נכון שישרת את כלל הגורמים."