פרטנר מרחיבה את שירות הלקוחות דרך ערוצי שירות דיגיטליים

משיקה דף בית חדש המאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות, חנות דיגיטלית בפייסבוק ואפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה

חברת פרטנר מודיעה היום (ד') על מהלך לקידום ערוצי השירות הדיגיטליים באתר החברה ובמכשיר הנייד. החברה מסרה כי תעניק ללקוחותיה עד 15% הנחה על מגוון פעולות המבוצעות בדיגיטל, באתר ובאפליקציה בסמארטפון, לרבות רכישת מכשירים, תוכניות תעריפים ומוצרי ערך מוסף.

החברה משיקה דף בית חדש שלדבריה מאפשר לבצע מגוון גדול ביותר של פעולות בקליק אחד, בעולמות השירות, רכישה ומידע שימושי, בהתאמה אישית; חנות דיגיטלית בפייסבוק שתאפשר ללקוחות קנייה של מגוון מכשירים סלולריים וטאבלטים במחירים מיוחדים; אפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה; וכלים לשירות עצמי ללקוחות עסקיים המעניקים ממשקי ניהול יכולת בקרה ומעקב עצמית.

לדברי צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, "הרחבת השירות העצמי, מהירות המענה, מחיר הוגן ומידע שימושי ורחב הינם צעדים נוספים במסגרת התחייבותנו ללקוחותינו לשירות איכותי וקידמה טכנולוגית, תוך חשיבה מתמדת על רווחתם. האתגר בא להנגיש ולהתאים כל העת את הצרכים למציאות הדינמית המשתנה תדיר".