הכנסות מזור זינקו ל-6.2 מ' ד'; נמשכת ההתרחבות בארה"ב

ברבעון השני של 2012 הסתכמו הכנסות החברה ב-2.9 מיליון דולר ■ ההכנסות בארה"ב זינקו ב-77% ■ המנכ"ל אורי הדומי: "תוצאותינו הכספיות החזקות מצביעות על המשך האימוץ של מערכת הרנסנס על ידי השוק"

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה מסכמת הבוקר (ה') את הרבעון השני עם זינוק בהכנסות ל-6.2 מיליון דולר לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2012. ההכנסות בארה"ב צמחו בכ-77% ל-4.4 מיליון דולר. הגידול בהכנסות בשוק האמריקאי נבע בעיקר ממכירה של חמש מערכות רנסנס ברבעון השני של שנת 2013, בהשוואה למכירתן של שלוש מערכות ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה מחוץ לשוק האמריקאי גדלו ל-1.8 מיליון דולר לעומת 400 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2012, וזאת כתוצאה ממכירת מערכת הרנסנס באמצעות מפיצים של החברה ברוסיה, הודו וטייוואן במהלך הרבעון.

הוצאות המימון ברבעון השני הסתכמו ב-3.6 מיליון דולר כתוצאה משערוך מחדש של האופציה שהוענקה למשקיעים במסגרת הסכם ההשקעה של החברה עם קבוצת משקיעים בהובלת Oracle Investment Management.

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי הסתכם ב-4.4 מיליון דולר, או 15 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 1.1 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

"תוצאותינו הכספיות החזקות, אשר באות לידי ביטוי בצמיחה, בשורת ההכנסות ובשיעור הרווחיות הגולמית, מצביעות על המשך האימוץ של מערכת הרנסנס על ידי השוק, כאשר נכון לסוף הרבעון השני של השנה, כ-54 מערכות הותקנו ברחבי העולם", אמר אורי הדומי, מנכ"ל החברה, עם פרסום הדוחות. "מרבית הצמיחה בהכנסות ברבעון השני נבעה מגידול במכירות בשוק בארה"ב, הממשיך להוות מקור משמעותי לצמיחה של מזור. במקביל נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם המפיצים שלנו מחוץ לארה"ב, ואנו מעודדים מקצב החדירה המוקדמת באזור אסיה-פסיפיק כולל הודו, וייטנאם, טייוואן ואוסטרליה. האימוץ המתמשך של הרנסנס והגידול בשימוש הקליני במערכת, בעיקר בארה"ב, הובילו לצמיחה של 150% בהכנסות מזור ממכירת מוצרים מתכלים ושירותים ברבעון השני של השנה".