השחקן היקר בהיסטוריה? לא מרשים את אופ"א

גארת בייל, שצפוי לעבור מטוטנהאם לריאל מדריד בעסקה היקרה בכל הזמנים בכדורגל, לא נכלל ברשימת שלושת המועמדים הסופית לשחקן השנה של אופ"א

גארת בייל צפוי להפוך בקרוב לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל, כשעסקת העברתו מטוטנהאם לריאל מדריד ממשיכה להתחמם. "הגרדיאן" דיווח הבוקר (ה') כי נשיא סגנית אלופת ספרד, פלורנטינו פרז, נפגש בפלורידה עם יו"ר טוטנהאם דניאל לוי, והציע לו רשמית 100 מיליון אירו עבור רכישת הקשר הוולשי. "הספרס" בינתיים נחושים בעמדתם לקבל עבורו סכום גבוה יותר, של כ-115 מיליון אירו, ובנוסף הם בודקים אופציה לכלול בעסקה את חלוץ ריאל, אלבארו מוראטה.

‏פרז נמצא בארצות הברית לרגל מסע משחקי האימון של ריאל מדריד במדינה. לוי הגיע על מנת לטפל בנכסי נדל"ן שהוא מחזיק בפלורידה. כאמור, במידה והמו"מ יושלם בהצלחה, הרי שבייל ישבור את השיא שנרשם בעסקת כריסטיאנו רונאלדו ב-2009 (עבר לריאל ממנצ'סטר יונייטד תמורת 94 מיליון אירו).

בינתיים, באופ"א לא ממש מתרשמים מההצעה הגרנדיוזית של ריאל על בייל, והודיעו כי הוא אינו נכלל ברשימה הסופית של שלושת המועמדים לתואר שחקן השנה באירופה של ארגון הכדורגל העולמי. אל הרשימה הגיעו פרנק ריברי, הצרפתי שזכה בעונה החולפת בטרבל במדי באיירן מינכן; וכמובן, כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי.

הרשימה נקבעה לאחר סבב הצבעות בקרב עיתונאים מהמדינות החברות באופ"א, ובייל סיים בה רק במקום השמיני. הזוכה בתואר יקבע ב-29 באוגוסט, לאחר סבב הצבעות נוסף.