השיחה: סטיב באלמר נהנה בצפון

איפה בילה מנכ"ל מיקרוסופט העולמית בשבוע האחרון? ■ מי ניחש את מספר חשבון הבנק של האורקל מאומהה? ■ ומי הגיע להקרנה המוקדמת של הסרט המדובר "ג'ובס"?

לכל מי שחיפש את סטיב באלמר, מנכ"ל חברת מיקרוסופט העולמית, נספר כי בימים האחרונים התארח באלמר במלון פסטורל כפר בלום שבגליל העליון. דובי בנארי, מנכ"ל המלון, קיבל את ההזמנה של האורח הנכבד כבר לפני מספר שבועות ופיקח מקרוב על האירוח באגף הבוטיק החדש במלון.

לבני המשפחה, שהגיעו עם חברים, לא היו דרישות ובקשות מיוחדות, למעט שמירה על פרטיותם. חבורת התיירים ניצלה את הזמן לטיולים בגליל ובצפון הארץ.

אתמול (שבת) בשעות הבוקר המוקדמות עזבו באלמר ופמלייתו את המלון בדרכם לירדן.

סושרד והחשבון של באפט

לאחר שהופיע באירוע אצל ביל גייטס, הגיע תורו של המיליארדר וורן באפט לצפות ביכולותיו של האמן העל-חושי ליאור סושרד. המיליארדר, ששמע על סושרד מחברו הטוב סטיב ווין (בעלי מלון wynn בלאס וגאס ומקאו) - הזמין באופן אישי את המנטליסט להופיע באירוע מטעם חברת NetJets מקבוצת ברקשייר האת*ווי שבבעלותו - העוסקת במטוסים פרטיים.

וורן באפט, ליאור סושרד, מופע פרטי / צילום: נחשון גל
 וורן באפט, ליאור סושרד, מופע פרטי / צילום: נחשון גל

וורן באפט וליאור סושרד

האירוע נערך בשבוע שעבר בלאס וגאס בנוכחות כ-700 מבכירי עולם העסקים המקומי. סושרד ניחש את מס' חשבון הבנק ואת הקוד הסודי של באפט. לאחר המנטליסט הופיע הזמר פול אנקה.

התובנות של ורדי

בכירי פורום הקהילה העסקית של Audi Community התכנסו בשישי בבוקר במתחם הסינמה סיטי בגלילות. חברי הפורום זכו להשתתף במפגש נוסף בסדרת מפגשי "מועדון הסרט הטוב", במתכונת הקבועה של הרצאה וסרט הקשורים באותו עניין. המפגש הנוכחי עסק באיש שאחראי למהפכת התקשורת בעולם - סטיב ג'ובס. המשתתפים שמעו הרצאה מפי היזם והמשקיע ד"ר יוסי ורדי והקרנת בכורה מוקדמת של הסרט המדובר של השנה - "ג'ובס", הגרסה הקולנועית המתארת את חייו של סטיב ג'ובס. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בישראל בסוף חודש אוגוסט.

יוסי ורדי, משה אדרי, מועדון הסרט הטוב של קהיליית אאודי / צילום: רונן טופלברג
 יוסי ורדי, משה אדרי, מועדון הסרט הטוב של קהיליית אאודי / צילום: רונן טופלברג

יוסי ורדי ומשה אדרי

צביקה גיור, אבי צור, מועדון הסרט הטוב של קהיליית אאודי / צילום: רונן טופלברג
 צביקה גיור, אבי צור, מועדון הסרט הטוב של קהיליית אאודי / צילום: רונן טופלברג

צביקה גיור ואבי צור

במהלך הרצאתו חלק ורדי עם המשתתפים את חוויותיו ממפגש קצר שקיים עם ג'ובס, ואת האופן שבו שינה עבורנו את העולם. הגיעו לפתוח את הבוקר ולהתעדכן בחופשות שהיו ויהיו: פרופ' יצחק סוארי, יו"ר צ'מפיון מוטורס; ד"ר יורם טורבוביץ', חבר דירקטוריון צ'מפיון מוטורס; יוסי בכר, צביקה גיור, אילן גרינבוים, ארז ויגודמן, משה אדרי, שמואל פרנקל, עמי אראל, יגאל וציפי לנדאו, תומר דותן, דני בירן, אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס; ניב אורון, מנהל חטיבת Audi, ועוד.

גיא ובר על הבר

טרנד המפגשים על הבר הגיע גם לעולם הפרסום. איגוד חברות הפרסום, בראשותם של היו"ר אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בר-און, אירח ברביעי ערב בקונספט "פרסומאים על הבר". האירוע נערך במלון בראון שבתל-אביב. הערב היה הראשון בסדרת מפגשים, שיאפשרו הזדמנות יוצאת דופן לדור הבא של עולם הפרסום להיפגש, לשמוע ולשאול את בכירי הפרסומאים, ככל העולה על רוחם. מטרת המפגשים, לפי המארגנים, היא לשקם את תדמית הענף, ולהחזיר את התשוקה וחשיבות הקריאייטיב שבעולם הפרסום.

אמיר גיא, גיא בר,
 אמיר גיא, גיא בר,

אמיר גיא וגיא בר

בין הנושאים שעלו במהלך הערב: מערכת היחסים בין הפרסומאי למפרסם, חשיבות המקצוענות, השמה וקריירה. באי האירוע הופתעו כאשר במהלך הערב, אחד מבוגרי הבצפר השתלט על מחשב המלון והקרין על הקיר מודעת קידום אישית במטרה לקבל עבודה. בין הפרסומאים שלקחו חלק בפאנל: גיא בר, מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי Y&R; ניב חורש, מנכ"ל ראובני-פרידן; און גולדשטיין, מנכ"ל לעומק התודעה; טל פרלמוטר, סמנכ"ל קריאייטיב שמעוני פינקלשטיין; וירון מרחב, מנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן.

לוי ודגים מרימים

רמי לוי, האיש והמרכולים, אירח בשבוע שעבר יריד חזרה לבית הספר. היריד, שנערך בבנייני האומה בירושלים, משך אליו קונים מרחבי הארץ, שהגיעו לרכוש ציוד הכרחי לבית הספר במחירים נמוכים. בין אלו שעלו לבירה נצפה גם מנכ"ל חוגלה קימברלי, יובל דגים. דגים, שבעבר הלא רחוק כיהן כמנכ"ל חברת הנסן לונדון, העוסקת בייצור מלט, עומד היום בראש חברה המייצרת מוצרים עבור תינוקות ואימהות. הוא הגיע לאירוע כדי לחלק, עם עדינה ורמי לוי, חדרי ילדים במתנה, למשפחות שעלו בהגרלת מותג החיתולים האגיס.

יובל דגים, עדינה ורמי לוי, יריד חזרה לבית הספר / צילום: חיים צח
 יובל דגים, עדינה ורמי לוי, יריד חזרה לבית הספר / צילום: חיים צח

יובל דגים, עדינה ורמי לוי

בשיחה צפופה עם היורשת המשפחתית יפית אטיאס, מנהלת חטיבת השיווק ברשת, ציין דגים שהצמרת הניהולית תחתיו מורכבת רובה מנשים, אימהות צעירות כמוה, שבשבועות הראשונים שלו בחברה התנדבו ללמד אותו את כל רזי ההחתלה שהספיק לשכוח. לוי האב ניצל את ההזדמנות להרים עם אורחיו כוסית לקראת השנה החדשה.

השמחות של דנקנר

לנוחי דנקנר, שעובר בימים אלה טלטלה עסקית ואישית, ממתינה בתחילת החודש הבא אתנחתא משמחת. ב-1 בספטמבר יעמוד תחת החופה בנו עומר דנקנר, לצידה של בחירת לבו, מעצבת האופנה לי גרבנאו. לאחר שלפני שנתיים נישאה בתו הבכורה רונה, בחתונה גדולה בחוות רונית, הקונספט שנבחר הפעם מצומצם יותר. הזוג הצעיר יעמוד תחת החופה בבית משפחת דנקנר בהרצליה פיתוח, עם חברים קרובים ובני משפחה. יומיים לאחר מכן, ב-3 בספטמבר, תיערך מסיבת חתונה בניצנים. את סוף השבוע האחרון העבירה הכלה המיועדת במסיבת רווקות במלון Saint John hotel villas & spa באי מיקונוס שביוון.