אימג'ין מדיה לא עוצרת: משיקה גם אתר ספורט באינטרנט

אחרי השקת ערוץ TRACE, חברת התקשורת של אבי בר מעלה את אתר kick.co.il שיתבסס על תוכן גולשים - בדומה למודל של "בליצ'ר ריפורט"

אתר ספורט ישראלי חדש נוסף לזירה, ‏kick.co.il‏, אשר צפוי להיות מבוסס לחלוטין על תוכן גולשים. האתר, מבית חברת התקשורת אימג'ין מדיה שבבעלות אבי בר, מאפשר לאוהדי הספורט לייצר בעצמם כתבות, דיווחים, פרשנויות ומאמרים ולפרסמם באתר, שם יעברו עריכה מינימלית בלבד.

‏רעיון האתר מבוסס על אתרים דומים ברחבי העולם, כמו "בליצ'ר ריפורט" האמריקאי בתחום הספורט. האתר, הנמנה עם 5 אתרי הספורט הגדולים בארה"ב, הוקם בשנת 2007 ובשנה שעברה נרכש על-ידי ענקית המדיה טיים וורנר תמורת 200 מיליון דולר.

על-פי הרעיון, הכותבים נרשמים לכתיבה באתר דרך הרשת החברתית המועדפת עליהם, חשופים בשמם ולא מביעים את דעותיהם באנונימיות בבלוגים.

אתר ‏kick‏ יכלול גם עדכוני חדשות, וידיאו ותוצאות בזמן אמת, שיועברו באמצעות ספקי תוכן שונים, ובהם שת"פ בלעדי עם ‏ynet‏ ספורט.

לחברת אימג'ין יש קשר הדוק עם האתר מבית "ידיעות אחרונות", שם עולים תכני ‏ZOOM‏, ערוץ הילדים של החברה בשיתוף קבוצת סבן בישראל. בר, שהיה בעברו מנכ"ל ערוץ הספורט, מחזיק גם בערוץ הספורט החדש "ספורט ‏TRACE‏".

‏סמנכ"ל הפיתוח העסקי באימג'ין מדיה, מוני ברוש, מסר כי "אתר הספורט החדש עונה על צורך שקיים אצל כל אוהד ספורט. כולנו בטוחים שאנחנו יותר חכמים מהמאמן ושאנחנו מבינים טוב יותר מהפרשן. אתר‏‎ kick ‎הוא בדיוק המקום להראות זאת".