הלוטו-גוצים של מפעל הפיס בראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח 9 מיליון עם שני כהן מובילה את מדד הזכורות

הפרסומת של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שבה ה"לוטו-גוצים" יוצאים לעזרת בחורה שהמוסכניקים שלה עבדו עליה, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20%.

במקום השני, בפער קטן יחסית, מדורגת הפרסומת של בזק, גם באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, אשר בשבוע שעבר דורגה בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר ובראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר.

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של שני כהן, הפקידה של "שוקה" אשר הפעם מראיינת לקוחות של שוקה, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים מעט בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.5%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-20% מהממוצע.

הפרסומת של מפעל הפיס היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת ישראכרט, עם סך השקעה דומה - 1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע מעט יותר גבוה בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על 536 (לעומת 514 בשבוע שעבר).

למרות זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על כ-41.9 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-43.5 מיליון דולר בשבוע שעבר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי למדד השבועי נכנסו שתי פרסומות אשר כלל לא שודרו במהלך השבוע האחרון: הפרסומת של בזק, המדורגת כאמור במקום השני במדד הפרסומות האהובות, וכן הפרסומת של קוקה-קולה.

אהובות וזכורות 22/8/13
 אהובות וזכורות 22/8/13