לקראת הגמר: "האח הגדול" בראש טבלת הרייטינג עם 37.8%

ערוץ 20 פגע אמש באופן די ברור בשידור בערוץ 2 כשהביא קרוב ל-7% צפייה

התוכנית "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת הוכיחה בשבוע שעבר שליטה מקסימלית בטבלת הרייטינג - גם מתוקף שני שידוריה בערוץ 2 וגם בעזרת ערוץ 20. העברתה לשידורי קיץ מביאה את הריאליטי לשבירת נתוני הצפייה לחודש אוגוסט מאז ראשית המדידה.

השבוע הגיע הפרק הנצפה ביותר של התוכנית ל-37.8% צפייה. אתמול (מוצ"ש) החל מסביבות השעה 21:30 נכנסו לבית "האח הגדול", המשודר לצופי ערוץ 20, ארז טל, אסי עזר וזוכה העונה הקודמת קותי.

ממול שודר בערוץ 2 פרק לקט של "המירוץ למיליון" של רשת, שהיה טרף קל בעבור קשת, רגע לפני משדרי הגמר של שתי תוכניות הריאליטי.

ערוץ 20 פגע באופן די ברור בשידור בערוץ 2 כשהביא קרוב ל-7% צפייה (נתונים לא רשמיים) - קרוב מאוד לנתון אותו הביאה "הרווק" של ערוץ 10 - 8.3% ויותר מ"רואים עולם" בערוץ 1 שהגיע ל-4.3%. "המירוץ למיליון" עמדה על 22.1% צפייה. הפרק של "המירוץ למיליון" ששודר ביום רביעי עמד על 29.5%.

מי שהפתיעה במיוחד השבוע הייתה "סברי מרנן" של קשת, ששברה השבוע שיא וגירדה את 30% הצפייה. גם תוכנית זו נהנת מהמקפצה הגדולה של הפרק המקוצר של "האח הגדול" ששודר מיד לפני השידור ביום שני. "עבודה ערבית" של קשת רשמה 22% צפייה.

המתיחות בסוריה החזירה ככל הנראה את הצבע ללחיי "אולפן שישי", הפעם עם עודד בן-עמי, שהגיעה ל-18.4% - פי 6 בערך מהתוכנית "שישי" של חדשות 10 שהגיעה לכ-3.3% צפייה. "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 עומדת על 5.3% צפייה.

"יום בחיי ראש הממשלה", סרט התעודה המביך של רשת בו ראיינו 5 ילדים את ראש הממשלה ורעייתו, השיג נתון לא רע של 19.9% צפייה, במסגרת יום השידור המיוחד של הזכיינית שהוקדש לחינוך.

רייטינג
 רייטינג