איך תיראו בסתיו הקרוב? צפו בכל הטרנדים האופנתיים לעונה הבאה

מסלולי התצוגות באירופה עמוסים בעשרות רבות של טרנדים וחידושים שימלאו את הסתיו הקרוב ■ כך זה ייראה

אולד סקול

המעיל הישראלי הנפוץ ביותר הוא הז'קט. בדומה לשילוב בין האלגנטי לקלאסיקה של אופנת הרחוב השורה על האופנה החורפית, גם הז'קט הגברי טובל בהידור מסוגנן במיוחד והעונה הקרובה תהווה הזדמנות מצוינת להתענג על היצע מגוון במיוחד של ז'קטים בסגנון הבייסבול האמריקאי.

אוריינטלי

מראה ההדפסים האוריינטליים המתוחכמים הוא ללא ספק אחד הטרנדים המאתגרים של המלתחה הגברית העונה. מדובר בשילוב בין הדפסים בהשראות אסייתיות של גזרות, פרינטים וצבעים לבין גזרות קלאסיות וידידותיות. יש לקוות שהמראות האלה שעיטרו את המסלולים של לואי ויטון, אטרו ודולצ'ה וגבאנה בדוגמאות מרעננות ומעניינות, יתורגמו באופן מוצלח גם לקולקציות הנגישות יותר לקהל הרחב.

כחול

כוחה של כל הופעה טמון בשילוב של גזרה מחמיאה וצבע נכון. זו כבר עונה שלישית ברציפות שהצבע הכחול, על גווניו העמוקים, או הבהירים, מועדף על מעצבי האופנה. בית האופנה האיטלקי ולנטינו מציג אותו בגרסאות בוהקות, מארק ג'ייקובס מאמץ אותו בנעליים, ואפילו ארמאני, מלך האלגנטיות הבלתי מעורער, מעדיף אותו כבר כמה עונות על פני השחור הנשחק. אם הבשורה הזו קשה לכם מדי, אפשר להסתפק בלאמץ את הצבע בחולצה, בז'קט או בפריטים נלווים כמו עניבות.

משובץ

השיגעון המשובץ שתקף את מסלולי האופנה של אירופה הגיע גם אלינו. המראה המשובץ המשדר נונשלנטיות, מסמן את המגמה הדומיננטית העונה. קו הגברים המשובץ של העונה, כולל גם מגוון אינסופי של גדלים, צבעים ואריגים בעיקר במראה מחוספס ואורבני.

אפור על אפור

בניגוד לגווני הפחם הפופולריים, העונה האפור מככב על שלל גווניו, במראה שכולו טוטאל לוק אפור, מכף רגל ועד ראש. תמצאו אותו בחולצות טי, בחליפות, במכנסיים, בסריגים, בנעליים, בתיקים ובכובעים. על אף שבמינון מוגזם הוא יכול להיראות קודר וארכאי, מדובר בגוון ארצי וגברי, המשדר יושר ורצינות ונראה טוב על רוב הגברים, ובכל מקרה הוא הימור אופנתי בטוח.

נעלי הרים

ארון הנעליים הגברי כולל החורף שלל אדפטציות עיצוביות מעניינות לנעלי טיפוס ההרים הגבריות, שישמשו אתכם הפעם לא רק בטיולי השטח.

אנדרוגיני

האישה הקרייריסטית ממשיכה להוות גם בעונה הקרובה השראה מרכזית למעצבי האופנה, עם פרשנות נשית לחליפות הגבריות הקלאסיות. הפעם מדובר בגזרות סמוקינג ישרות או מתרחבות, לצד סקיני ארוכות וגבעוליות.

משובץ

אין אף בית אופנה שדילג עליהם העונה: מראה נשי משובץ מכף רגל ועד ראש הוא הבשורה האופנתית של החורף הזה. מעבר לביגוד הרגיל המשבצות מופיעות על חגורות, כובעים, נעלי סניקרס, צעיפים, תיקים ואפילו שעונים.

אדום

הצבע האדום הופך העונה מתוספת לעניין המרכזי. המסקנה המתבקשת היא שהצבע החושני הזה ממלא את תפקידו היטב דווקא בחורף. מיטב המעצבים הציגו את פרשנותם וחלקם אף בחר להרחיק לכת עם מראות אדומים מכף רגל ועד ראש. והיו גם ם שמלות סאטן קטנטנות, שנשבה מהן רוח מפתה וחצופה.

פאנק

מראה העור של העונה בולט הפעם בהקשרו הפאנקי. מגוון פריטים וטיפולים שונים בעור, בצירוף ניטים ושאר קישוטים מטאליים, בשילוב עם חולצות משובצות בסגנון הגראנג' מדגישים את תחושת הפאנק המחוספסת. הגוונים המובילים את מראה העור החורף הם שחור, אדום וירוק. בקולקציות השונות ניתן למצוא ז'קטים מעור, חצאיות מיני ומידי, וכמובן שלל אקססוריז.

מנומר

כיאה לתקופה שבה טרנדים ממוחזרים על ימין ועל שמאל, בעונה הנוכחית מופיעים המנומרים בכל תצוגה שמכבדת את שמה ובמינונים מוגזמים. כדאי לזכור שבכל מה שקשור לפריטים מנומרים, הקו שבין שיק לטראש הוא דק מאוד וטמון במינונים נכונים, באיכות הבגד, בגזרת הלובשת אותו ובשילוב מינימלי של אקססוריז.

דנים מקושט

לצד גזרות מפתח ידועות, מוכרות ומנצחות של המכנסיים, שמציגות את בד הדנים על שלל גווניו ומרקמיו, נוספים העונה קישוטים מקוריים, יותר או פחות, מלווים בגימיקים שונים ההופכים את מראה הדנים החורפי לאופנתי, לנועז וליצירתי. מקום של כבוד שמור לחולצת הג'ינס המכופתרת, המקבלת תפנית נשית דרמטית ויפה ולז'קט הג'ינס המלווה בשרוולים עשויים בד כותנה או עור במראה משודרג.