חדשות הרכב: איזו מכונית ניצחה במירוץ הדראג המסורתי?

היום בתוכנית בגלובס TV סיור עולמי בסימן מכוניות ספורט והאות אר, ניתן לכם כמה אלטרנטיבות מוטוריות לבילוי בראש השנה, ונסיים עם ההכנות לקראת יום הולדת חמישים לפורד מוסטאנג

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV סיור עולמי בסימן מכוניות ספורט והאות אר; ננסה לענות על החידה מהי המכונית הסדרתית המהירה בעולם עם מירוץ דראג מסורתי, ניתן לכם כמה אלטרנטיבות מוטוריות לבילוי בראש השנה, ונסיים עם ההכנות לקראת יום הולדת חמישים לפורד מוסטאנג.

והינה חידה שמסקרנת את רוב חובבי הרכב: איזו מכונית סדרתית היא המהירה ביותר במירוץ דראג של 400 מטרים? זאת הפעם השלישית שבה עורך מגזין הרכב "מוטור" טרנד את הבדיקה הזאת, כאשר בשנה הראשונה ניצחה הניסאן ג'י טי אר ושנה לאחר מכן המנצחת הייתה הלמבורגיני אוונטאדור.

ברשימת 12 המשתתפות הפעם שוב הופיעה הג'י טי אר ולצידה זינקו מכוניות עתירות שרירים כמו מרצדס אס אל אס ואסטון מרטין וואנקוויש וגם אודי אר שמונה וי עשר פלוס. היו שם גם מכוניות פחות חזקות שקיבלו את ההזדמנות כמו למשל פורד פוקוס אס טי ובמוו אם שש קופה. זה אולי לא המבחן העולמי הגדול ביותר לנוכח אי השתתפותן של מכוניות פרארי או למבורגיני, קוניזאג ועוד כמה מפלצות אחרות, אבל הוא בהחלט לא בייש את הפירמה.

אחרי 402 מטרים ואלפי כוחות סוס ששועטים קדימה, שוב זכתה הניסאן גי טי אר בבכורה והקדימה אך במעט את המרצדס אס אל אס. מעניין מה יכינו לנו שם בפעם הבאה.