אילן בן דב מכר הדירה בפארק צמרת ב-13 מ' ש'

איש העסקים, שעסקיו נקלעו לקשיים, מכר את הדירה שממוקמת בקומה ה-36, לדורון לבנת ■ שטח הדירה הוא 252 מ"ר נטו בתוספת מרפסת בשטח 68 מ"ר ■ בן דב ואשתו קרן מיכאלי מתגוררים בשכונת צהלה בצפון ת"א

איש העסקים אילן בן דב, שעסקיו נקלעו לקשיים, מכר בסוף אפריל את דירת הפנטהאוז שבבעלותו במגדל מנהטן בפארק צמרת בת"א תמורת 13 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". הדירה ממוקמת בקומה ה-36 של המגדל, שטחה הוא 252 מ"ר נטו בתוספת מרפסת בשטח 68 מ"ר. הרוכש הוא איש העסקים דורון לבנת.

עד למכירתה השכיר בן דב את הדירה, ככל הידוע תמורת 36 אלף שקל בחודש. דירת הפנטהאוז היא אחת מתוך 4 דירות שרכש בן דב בפרויקט, במסגרת קבוצת רכישה שארגנה בסר. בן דב ואשתו, הדוגמנית לשעבר קרן מיכאלי, מתגוררים בשכונת צהלה בצפון ת"א.

ביולי הטיל ביהמ"ש עיקול על חלק מנכסיו של אילן בן דב, ובהם חשבונות בנק, מגרשים בכפר שמריהו ומניות בחברת ההחזקות הפרטית שלו, בן דב השקעות, לאחר שמגיש הבקשה, בנק לאומי, טען שבן דב מתנער מערבות אישית בסכום של 62 מיליון שקל שנתן לחברת טאו בשליטתו. בן דב ניסה לקדם במשך שנתיים הסדר חוב בחברה הכושלת ללא הצלחה, וזו נשלחה לאחרונה לפירוק.

באשר לזרוע הפעילות השנייה שלו, חברת סאני שעד לפני שנה עוד שלטה בפרטנר, הרי שגם זו נמצאת כיום במצב של חדלות פירעון, ולדוחותיה מצורפת הערת "עסק חי". לפני שבועיים הסיר בית המשפט באופן זמני את העיקול על נכסיו של בן דב, על מנת לאפשר לו ולבנק להגיע להסכמות ביניהם. בתגובה לפניית "גלובס" בעניין, מסר בן דב: "אין תגובה, שיהיה חג שמח".