אוגוסט בסלולר: שיעור הנטישה בהוט מובייל - 85%

גולן טלקום גייסה פי 4 לקוחות, והיא ממוקמת במקום הראשון עם 12 אלף מתניידים חדשים ■ בחברות הוותיקות - פלאפון שמרה על קצב נטישה נמוך, סלקום ממשיכה לאבד לקוחות מתניידים בקצב גבוה, ובפרטנר גדלה הנטישה ל-6,000

הוט מובייל ממשיכה לשמור על קצב גיוסים נמוך באוגוסט בהשוואה למתחרה גולן טלקום - כך עולה מנתוני הניודים שהגיעו לידי "גלובס".

בחודש שעבר, גייסה גולן טלקום פי 4 מהוט מובייל - למעלה מ-12 אלף מתניידים חדשים לעומת 2,683 בלבד. כמו כן, שיעור הנטישה בהוט מובייל עמד בחודש אוגוסט על 85%, זאת לעומת 36% בלבד אצל המתחרה.

נציין, כי מדובר בהמשך המגמה שהחלה בתחילת השנה ולפיה גולן טלקום מצליחה לגייס מנויים בכמות גדולה יותר מהוט מובייל - דבר שיש לו השלכות ארוכות טווח על הקבוצה כולה בהיותה מנוע צמיחה מרכזי של הוט.

בגזרת החברות הוותיקות - פלאפון הצליחה לשמור על קצב נטישה נמוך גם באוגוסט. לפי ההערכות, הסיבה לכך היא התוכנית האגרסיבית של החברה שמציעה בחודשיים האחרונים דרך מאות משווקים חבילות בסך 79 שקל לחודש למצטרפים חדשים בלבד.

את החודש שעבר סיימה החברה עם ניוד שלילי נטו של 1,400 מנויים. במקביל, סלקום ממשיכה לאבד לקוחות מתניידים בקצב גבוה, וייתכן כי מדובר בלקוחות של החברה לישראל שעברה להשתמש בשירותיה של פרטנר.

אצל פרטנר, שהפסיקה את השיווק האגרסיבי באמצעות המותג 012 מובייל ששייך לה, גדלה הנטישה ל-6,000 ניודים, זאת לאחר שבחודשים האחרונים הצליחה פרטנר לצמצם כמעט לחלוטין את שיעורי המתניידים לחברות אחרות.

בקרב המפעילות הווירטואליות, ממשיכה חברת יופון לשמור על קצב גיוס חיובי של כ-3,000 מנויים - גבוה יותר מהוט מובייל. ואילו רמי לוי סלולר ממשיך במגמת הנטישה ואיבד החודש 250 לקוחות נטו, לעומת הום סלולר שאיבדה 115 בלבד.

כמו כן נציין, כי החודש הצטרפה גם חברת טלזר 019 לחברות הסלולריות הווירטואליות והיא הצליחה לצרף לשורותיה 233 מנויים חדשים (לפי ההערכות, מדובר בעובדים זרים).

כמה לקוחות גייסו חברות הסלולר באוגוסט
 כמה לקוחות גייסו חברות הסלולר באוגוסט