פנינה רוזנבלום: "אני כמו שמעון פרס, אעבוד עד גיל 200"

צפו ברוזנבלום מתראיינת לגלובס TV ■ טוענת: לקוחות VIP של אתר ההיכרויות שלי משלמים לי אלפי שקלים, בתוספת "דמי הצלחה" אם יש שידוך

תקופה סוערת עוברת על אשת העסקים פנינה רוזנבלום. בימים אלה היא שוקדת על אתר ההיכרויות החדש שהקימה - "פנינה לאב" - ובראיון לגלובס TV היא מדברת על המודל העסקי וסוגרת חשבונות עם יריבים.

"קודם כל המחיר הוא נורא נורא נורא קל לכל אחד, וזה יהיה פשוט משהו מאוד מאוד סביר", אומרת רוזנבלום, הדורשת מלקוחות VIP דמי הרשמה חד-פעמיים בגובה אלפי שקלים, 500 שקל לחודש וגם "דמי הצלחה" אם יש שידוך.

בראיון מתייחסת רוזנבלום לעימות מול ענבל אור על הבית ברמת-גן, שהסתיים בפשרה בין הצדדים, ואומרת: "היא רכשה אופציה, לא הסתדר, אני ממש לא רוצה להיכנס לזה. גמרנו בפשרה שהיא רצתה את החצי מיליון שקל שלה, כי היא לא מימשה את האופציה, וגמרנו בפשרה".

- היית קונה אצלה בית?

"אני חושבת שהיא... תשמעי, היא בולדוזר, אין אפס. היא יזמית שמתמודדת, לא קל, לא קל, והיא בולדוזר".

- היית קונה אצלה דירה, פנינה?

"למה לא? אם היא הייתה נותנת לי את הבטחונות - כן. ברור".

לאחרונה נקלעה רוזנבלום לעימות גם עם גבי גזית, שהוריד אותה מהשידור בתוכניתו ברדיו 103FM תוך שהוא אומר: "מי זאת בכלל פנינה רוזנבלום? תורידו אותה מהשידור", וזאת לאחר שקידמה בשידור את אתר ההיכרויות שלה.

"אני ממש לא רוצה להתייחס, כי הבן אדם, אני תמיד אומרת שתקשורת זה WIN-WIN SITUATION, ברגע שמכבדים אותך - את מכבדת. אם לא, אז אני פשוט לא נמצאת שם. אני חושבת שהוא קיבל יותר מדי פרסום על חשבון הגב שלי, אז גם ככה אף אחד לא הזכיר אותו לפניי, חבל לבזבז את הזמן על זה. יותר כדאי להתרכז בדברים מהותיים ובמה שקורה מאשר... אני לא בן אדם של רכילות, את מבינה?".

- מתי תנוחי? מתי תאפשרי לעצמך להרפות?

"אין, מה פתאום, אני כמו שמעון פרס. אני עד גיל 100, 200, שאני אחיה, אין דבר כזה. תגידי, את יודעת שעבודה זה משאיר אותך צעיר, זה משאיר אותך - אני בן אדם נורא אתגרי, אני חייבת אתגרים, זה ... זה נותן לי... אח! אני אוהבת את זה, אני אוהבת את זה".

*** צפו בראיון המלא בסרטון המצורף.