נכסים ובניין השלימה העסקה למכירת בניין ברני'ס בשיקגו

המכירה הניבה לחברה תזרים מזומנים ברוטו של כ-69 מיליון דולר ■ מחיר המכירה משקף את השווי ההוגן של הנכס בספרי החברה, כך שלא נוצר רווח או הפסד חשבונאי כתוצאה מהעסקה

חברת נכסים ובנין מקבוצת אי.די.בי הודיעה על מכירת בניין ברני'ס בשיקגו לתאגיד אמריקאי אשר עיקר פעילותו מרכזים מסחריים. היקף העסקה מסתכם בכ-154 מיליון דולר.

נכסים ובניין רכשה את הבניין בחודש מארס 2011 בכ-122 מיליון דולר מתוכם כ-42 מיליון דולר מומן בהון עצמי ו-80 מיליון דולר בהלוואה לטווח ארוך.

המכירה הניבה תזרים מזומנים ברוטו של כ-69 מיליון דולר וזאת בנוסף לעודפי תזרים של כ-12 מיליון דולר שנמשכו על פני השנים. מאז רכישתו הניב הנכס לחברה רווח כלכלי מצטבר ברוטו של כ-39 מיליון דולר.

מחיר המכירה משקף את השווי ההוגן של הנכס בספרי החברה, כך שלא נוצר רווח או הפסד חשבונאי כתוצאה מהעסקה.

סגי איתן, מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין אמרה היום: "עסקת בארני'ס משקפת את יכולת הקבוצה לאתר ולהשביח נכסים מניבים יחודיים מבחינת מיקום אטרקטיבי, תיזמון ושוכרים איכותיים. התשואה על ההון שהושקע ע"י החברה (cash on cash ) הינה 94%. הקבוצה תמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנכסים המניבים בארץ ובארה"ב וכן לבנות על קרקעות שבבעלותה, תוך שמירה על איתנותה הפיננסית של הקבוצה. אני מבקשת להודות לאודי אליצור, מנכ"ל הפעילות בניו יורק ושיקגו ולעוזי לוי, משנה למנכ"ל נכסים ובניין על הובלת העסקה עד להשלמתה".