הסכם קיבוצי בטבע פ"ת: העובדים יקבלו 25% תוספות שכר

ההסכם נוגע לכ-600 עובדי המינהלה ■ עוד הושג בהסכם: הגדלת מכסת ימי ההבראה, הגדלת ההפרשות לפנסיה ב-1.5% ע"ח המעסיק, ביטוח שיניים לעובדים החל מוותק של 3 חודשים ועוד

ההסתדרות והנהלת טבע פתח-תקווה חתמו הערב (ד') על הסכם קיבוצי בחברה. ההסכם נוגע לכ-600 עובדי המינהלה של החברה. תוקף ההסכם הוא ל-5 שנים.

במסגרת ההסכם הושגה 25% תוספת שכר ב-4 פעימות. כמו כן יועלה השכר לעובדים המועסקים בשכר מינימום: עובדים המועסקים בשכר 4,300-4,500 שקל - שכרם יעלה ב-5%, עובדים המועסקים בשכר 4,501-5,000 שקל - שכרם יעלה ב-4%, ועובדים המועסקים בשכר 5,001-5,500 שקל - שכרם יעלה ב-3%.

עוד הושג בהסכם: יוגדלו ההפרשות לפנסיה על חשבון המעסיק ב-1.5%, הגדלת מכסת ימי ההבראה, השתתפות באחזקת רכב, קייטנות לילדי העובדים בגילאים 3-13, השתתפות בשכ"ל במוסדות להשכלה גבוהה ומוסדות טכנולוגיים, ביטוח שיניים לעובדים החל מוותק של 3 חודשים ועוד.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר היום: "מדובר בהסכם ראוי לעובדי המינהלה המשפר את תנאי העסקתם. בכוונתנו לפעול לחתימה על ההסכמים הקיבוציים בשאר מפעלי טבע בחברה".

יו"ר ועד עובדי טבע פתח-תקווה, דניאל שבתאי, אמר היום: "כל שנותר לנו היום לאחר חתימת ההסכם היא להבטיח את קיומה העסקי של החברה בה אנו עובדים ולשמור על מעמדם וביטחונם של העובדים".