צפו בסיוט של הנהגים: מצלמות שמודדות מהירות ממוצעת

חדשות הרכב: השלב הבא בפרויקט מצלמות המהירות - שרשרת מצלמות שעוקבות אחר הרכב על הכביש ומפיקות דוחות, גם אם לא עברם את המהירות המותרת בזמן שחלפתם על פני כל כל מצלמה

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV נעשה הכרות ראשונית עם ספינת הדגל של לאנדרובר שמקבלת מתיחת פנים בכל היבט, גם ניסאן מספקת הצצה לדור הבא של הקשקאי ומבטיחה שהמונח קורסאבור עומד להפוך למהפכה עם חשיפתה. העתיד כבר כאן, מצד אחד וולוו מציגה טעינה אלחוטית למכוניות שלה ומנגד האסקי מציעה עמדת תדלוק אוטומטית. בפינת החלומות שלנו נציג לכם מוטציה מוטורית ונסיים עם מחאה נוסח ערב הסעודית.

גם נושא מצלמות המהירות א' 3 מסרב לרדת מהפרק ועכשיו מגיע שלב התגוששות בוועדת הכספים של הכנסת בין הגופים השונים, כשעיקר הדיון נסוב תחת השאלה למי ילכו מיליוני השקלים שהגיע מהדוחות והאם יש בכלל הצדקה לפרויקט השנוי במחלוקת? השבוע נחשף גם השלב הבא בפרויקט מצלמות המהירות: שרשרת מצלמות שעוקבות אחר הרכב על הכביש ומפיקות דוחות, גם אם לא עברם את המהירות המותרת בזמן שחלפתם על פני כל מצלמה.

בפינת החלומות המוטוריים שלנו, נציג לכם הפעם משהו מטורף בסגנון עליסה בארץ הפלאות. סדנת השיפורים הצרפתית "לזראט" מתמחה ביצירת הכלאות מוטוריות מטורפות כמו רנו טווינגו עם מנוע וי שמונה של ריינגרובר למשל. אלא שהפעם הם התפרעו הרבה יותר חזק והחליטו לשדך בין טרקטורון למנוע V8 בנפח 3 ליטר של פרארי והם קראו ליצור החדש וואזומה למרות שהכינוי "טרקטורון מהגיהינום" היה מתאים יותר.

צפו בתוכנית המלאה...