החל מהשבוע: דואר ישראל תמכור סמארטפונים בסניפים

רכישת המכשירים אינה מחייבת רכישת חבילה ברשת סלולרית כלשהי ■ המכשירים הראשונים שיימכרו הם מכשירי OPTIMUS L3 ו-L4 מבית LG, ה-ZTE blade III ונוקיה LUMIA

החל מהשבוע ניתן לרכוש טלפונים חכמים (סמארטפונים) של יצרניות מובילות, בסניפים נבחרים של חברת דואר ישראל. לרוכשים תוענק אחריות של שנה מטעם היבואן הרשמי של המכשיר.

המכשירים תומכים ברשתות כל מפעילות הסלולר, ורכישתם אינה מחייבת את הצרכן לרכוש חבילה מסוימת ברשת כלשהי. עם זאת, הצרכנים יוכלו לרכוש חבילות של 012 וסלקום, שנמכרות כיום בסניפי דואר ישראל.

המכשירים הראשונים שיימכרו הם מכשירי OPTIMUS L3 ו-L4 מבית LG, הכוללים מסך מגע ומערכת הפעלה של גוגל. הם יימכרו תמורת 679 שקל ו-799 שקל בהתאמה, ויוכלו לשמש צעירים וחיילים שמעוניינים בטלפון חכם בעלות נמוכה יחסית.

כמו כן יימכר מכשיר ה-Dano של Mio המותאם לצורכי האוכלוסייה המבוגרת, וכולל מקשים גדולים במיוחד, מסך רחב, ואף לחצן מצוקה שיכול לשמש אותם בעת הצורך. המכשיר נמכר ב-349 שקל. בנוסף יימכר ה-ZTE blade III תמורת 949 שקל. מכשיר הנוקיה LUMIA יימכר באתר האינטרנט של החברה תמורת 1,199 שקל.

חיים אלמוזנינו, מנכ"ל דואר ישראל, ציין כי "מכירת הטלפונים החכמים בסניפי דואר מהווה בשורה צרכנית, ומאפשרת לציבור לרכוש מכשיר איכותי במחירים נוחים, עם אחריות ותמיכה מטעם היבואן. מכירת המכשירים היא חלק מהפעולות שהחברה מבצעת במטרה להרחיב את תחומי פעילותה, ואת מגוון השירותים והמוצרים ללקוחותיה".