עוד "רכש" לברצלונה: קנתה שטח של 26.8 דונם עבור 10 מיליון אירו

תגדיל ב-20% את "העיר הספורטיבית של מועדון ברצלונה" שנמצאת בעיירה הסמוכה ז'ואן דספי; גם אקדמיית ה"לה מאסיה" עברה לא מכבר למתחם החדיש

מלבד ההשקעות המאסיביות ברכישת שחקנים, מועדון הכדורגל של ברצלונה ממשיך להשקיע סכומי עתק גם בתשתיות. לאחרונה סגר המועדון הקטאלוני עסקה במסגרתה רכש קרקע בגודל 26.8 דונם בעיירה הקטנה סנט ז'ואן דספי (30 אלף תושבים) הסמוכה לברצלונה, במטרה להגדיל את העיר הספורטיבית של המועדון בכ-20%. בארסה תשלם עבור הקרקע 10 מיליון אירו בסך הכל (8.27 מיליון אירו ובנוסף 21% מס).

בז'ואן דספי הוקמה בשנים האחרונות "העיר הספורטיבית של מועדון ברצלונה" (Ciudad Deportiva Joan Gamper), עיר הספורט הנושאת את שמו של ז'ואן גמפר, המייסד של המועדון. במתחם מתאמנות כל מחלקות הספורט של המועדון, ואליו הועברה לפני מספר שנים גם אקדמיית ה"לה מאסיה" המפורסמת ששכנה עד לא מכבר ליד אצטדיון הקאמפ נואו.

בין היתר מכילה העיר הספורטיבית מתחם שבו מתנהלת גם קבוצת הכדורגל הבוגרת FC Barcelona, מתחם סגור ובו מגרש כדורגל, חדרי מנוחה, חדרי טיפולים, חדר אוכל ושאר פסיליטיז.

לפני הרכישה הנוכחית התפרש המתחם של העיר הספורטיבית על 129 דונם בסך הכל.

בברצלונה מתגאים בכך שאת המעבר לעיר הספורטיבית הצליחו לעשות בעצמם, ללא עזרה של העירייה או הרשויות (בשונה מריאל מדריד). את המעבר לעיר הספורטיבית הצליחו לעשות בזכות מכירת נדל"ן שהמועדון החזיק בו: המועדון מכר ב-2002 ו-2003 שני שטחים שהיו בבעלותו עבור כ-46 מיליון אירו, והוסיף מקופתו, על-פי הערכות, עוד כ-22 מיליון אירו כדי להשלים את הבנייה.