פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב משקה ג'אמפ ובירת סמואל אדמס

בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי

משרד הפרסום פוגל-אוגילבי משיג דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טמפו. ל"גלובס" נוגע כי המשרד יטפל בתקציב המותג ג'אמפ ובמותג הבירה סמואל אדמס.

המותג סמואל אדמס לא נהנה עד כה משום תמיכה פרסומית, ואילו ג'אמפ קיבל תמיכה זניחה בשנים האחרונות בהיקפי פרסום של כ-2 מיליון שקל.

משרד הפרסום האחרון שטיפל במותג היה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שזכה בו ב- 2008 לאחר שנים של העדר תמיכה פרסומית מוחלטת. עם בחירתו של גליקמן הבהירו בטמפו כי הם מתעתדים לחזור ולתמוך בג'אמפ, ואכן בשנה שאחרי הבחירה עלה קמפיין פרסום רחב-היקף תחת הסיסמה: "ג'אמפ - אנרגיה טובה".

הסרטון, בו נראה קנגורו בדמותו של המתאגרף האגדי רוקי, זכה לביקורות חיוביות ואף זכה בפרס "קמפיין השנה" לשנת 2009 בתחרות משקאות בינלאומית שנערכה במינכן, תוך שהוא מנצח פרסומות של מותגים מובילים כגון קוקה-קולה ופפסי.

אך הרומן בין גליקמן וטמפו לא האריך ימים: בטמפו חזרו לפרסם באופן מינורי יחסית, וכשלמשרד הגיעה הזדמנות לעמוד מאחורי קמפיין ההשקה של פיוז טי - אחד המהלכים המשמעותיים של החברה המרכזית למשקאות, המתחרה בטמפו - המשרד קפץ על ההזדמנות ועבר לצד השני.

המהלך הוכיח עצמו כמשתלם, כי החדרת פיוז טי התבררה כהצלחה, ובהמשך גדל משמעותית הנתח של גליקמן במערך הפרסום של החברה המרכזית למשקאות.

לטמפו כנראה לא היה דחוף להחליף את גליקמן, ובשנתיים האחרונות נשאר מערך הפרסום שלהם מורכב משני משרדים המלווים אותם כבר כמה שנים: מקאן-אריקסון וגיתם BBDO. עתה נראה כי החליטו לאפשר דריסת רגל גם לפוגל-אוגילבי והפקידו בידיו את תקציבי ג'אמפ וסמואל אדמס.