קבלו את השחקן הראשי של בגדי החורף: הסריג - צפו במגוון הצבעוני

הפריט האופנתי שמתמזג בכל הופעה, חגיגית או יומיומית, זוכה העונה לאינסוף פרשנויות עיצוביות ■ עם איזה סריג תעדיפו להתעטף ביום קריר?

סריגים הם שחקן מרכזי בנבחרת הבגדים של החורף, ובהתחשב באווירה החורפית של הנוף המקומי, הם מקבלים כפל משמעות - אופנתי ופרקטי. אין בית אופנה שטרם הפנים שהסוודר הנוח של סופי השבוע הפך למיצג של שיק אורבני ושהפריט השימושי, לנצח ייראה אופנתי ומודרני וייחשב חיוני במלתחה הנשית.

המעצבים, בהתאם, לא פסחו העונה על אף מגמה בולטת בתחום ועל המדפים תוכלו למצוא אותם ארוכי גזרה, צבעוניים, עם דוגמאות גיאומטריות או אתניות, עבים או דקים, מפוספסים לאורך או לרוחב, במראה קלאסי-אמריקאי, בורגני-ענוג או כפרי-מעודן. הקווים הקלאסיים, אירופיים ניכרים יותר בדמות הסריגים החלקים, בין אם בגזרת וי פשוטה או בין אם בדוגמת הצמות שחוזרת, אבל את ההצהרות האופנתיות המגניבות במיוחד, ניתן למצוא בגזרת האוברסייז - סקאלת הצבעים מעניינת וססגונית, חלקם עשויים מצמר ומוצעים בגזרות ישרות ומתוחכמות לצד סגנון ההומלס-שיק, וחלקם עשויים מסריגי כותנה קלילים ונעימים, בגזרות נשפכות ומשוחררות יותר בסגנון הרטרו של סבא או בסגנון האולד-סקול של שנות ה-70.

כדאי לזכור:

סריגים בסגנון קלאסי ישתלבו מצוין עם פריט בעל נוכחות דומיננטית יותר, כמו זוג מכנסי ג'ינס מעודכנים או נעלי סניקרס מדליקות ולהיפך: סריג מתוחכם במיוחד, בסגנון האוברסייז, רצוי שיעמוד בפני עצמו. כדי להימנע ממראה מסורבל מדי כדאי לשמור על שאר ההופעה מאופקת יותר..