פיצוץ ברכב של פרקליט במרכז תל-אביב; אין נפגעים

רכב חונה ברחוב דפנה התפוצץ ועלה באש ■ המשטרה: הפרקליט שרכבו נפגע מלווה בימים אלה תיק של ראש ארגון פשיעה, ונבדקת אפשרות כי יש קשר לכך ■ נתניהו: "זה איום על שלטון החוק. צריך לתת עדיפות עליונה לחקירת המקרה"

עליית מדרגה במלחמות ארגוני הפשע? פיצוץ אירע הערב (ה') ברכב חונה ברחוב דפנה במרכז תל-אביב. באירוע לא היו נפגעים, אך בכיר במשטרה אומר כי הרכב שייך לפרקליט מפרקליטות המדינה.

כוחות גדולים של משטרה חוקרים את נסיבות הפיצוץ ובודקים חשד כי מדובר במטען חבלה.

הרכב שנפגע עלה באש ונשרף כליל, ונזק קל נגרם גם לכלי רכב בסביבתו.

לדברי הגורם במשטרה, הפרקליט שרכבו נפגע מלווה בימים אלה תיק של ראש ארגון פשיעה, ונבדקת אפשרות כי יש קשר בין הדברים.

בעקבות פיצוץ הרכב, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצות טלפונית עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שרת המשפטים ציפי לבני, מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו והיועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין.

נתניהו מסר בתגובה: "אני מייחס חומרה רבה למקרה הזה. זה איום על שלטון החוק. צריך לתת עדיפות עליונה לחקירת המקרה הזה ולמצות את הדין עם האחראים עליו. אני סומך על המשטרה שתביא את הפושעים לדין".

עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז תל-אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין, מסר: "אנו רואים בחומרה רבה את הניסיון לפגוע בפרקליט מפרקליטות מחוז תל-אביב. זוהי חצייה של קו אדום, ויש לנקוט ביד קשה ואפס סובלנות כלפי התנהלות עבריינית מסוג זה, המנסה לפגוע בשלטון החוק ופוגעת גם בביטחון הציבור. אנו מחזקים את חברנו בפרקליטות העושים את מלאכתם נאמנה. דווקא בימים אלה, שעה שיש המבקרים את עבודת הפרקליטות, ראוי לחזק ולהעריך את השליחות של פרקליטי המדינה בשמירה על שלטון החוק ועל חברה נורמטיבית ונאורה".