דובר משרד המשפטים: אין מתיחות בין וינשטיין ללדור

בכירי משרד המשפטים טרם החלו בדיונים הרציניים שבסופם יוחלט בעוד שבועות אחדים האם לערער על זיכויו של אביגדור ליברמן לבית המשפט המחוזי

בין היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לבין פרקליט המדינה משה לדור אין שום מתיחות או מורת-רוח סביב השאלה האם להגיש ערעור על זיכויו של ח"כ אביגדור ליברמן - כך אומר דובר משרד המשפטים, משה כהן, נוכח הפרסומים על כך שוינשטיין הביע כביכול מורת-רוח על הצהרה שהשמיע כביכול לדור בדבר הצורך להגיש ערעור.

בכירי משרד המשפטים טרם החלו בדיונים הרציניים שבסופם יוחלט בעוד שבועות אחדים האם לערער על הזיכוי לבית המשפט המחוזי.

"יובהר כי פרקליט המדינה לא גיבש עמדה לגבי הערעור, ובוודאי לא הביע אותה", מסר הדובר, "מה גם שהדברים שאמר היועץ המשפטי לממשלה לא היו מכוונים כלפי לדור, ולא נאמרו בתגובה לדבריו של לדור, שאותם היועץ לא שמע מלכתחילה. הפרסומים השונים בעניין זה היו שגויים, והדברים הוצאו מהקשרם המקורי".

ביום רביעי האחרון בשעות הערב, שעות אחדות לאחר מתן הכרעת הדין על-ידי שלושת שופטי בית משפט השלום בירושלים בעניינו של ליברמן, צוטט פרקליט המדינה כמי שהביע עמדה בדבר הצורך להגיש על כך ערעור למחוזי.

מאוחר יותר באותו ערב, בכנס שהתקיים באוניברסיטת תל-אביב, פנו נציגי התקשורת ליועץ וינשטיין בשאלה זו, והוא אמר כי בשלב כה מוקדם, בטרם אנשי הפרקליטות הספיקו אפילו לקרוא את הכרעת הדין בדקדוק, לא ניתן להביע כל עמדה, ולו ראשונית, בדבר השאלה האם יש להגיש ערעור.

בפרסומים תקשורתיים שונים נטען כי דברי וינשטיין נאמרו בתגובה לדברי לדור.