כיסוי לחורף: הטלאים כובשים העונה כל חלקה טובה במלתחה

פריטי קווילט יוקרתיים, משופעים בטלאים, יכסו אתכם מכל כיוון בחורף הנוכחי ■ מדובר באחד הטרנדים הפרקטיים והיפים של החורף ■ רצוי להסתפק בפריט קווילט אחד בהופעה

העל אף שמדובר במרקם טלאים, המעלה קונוטציות עתיקות מבית סבתא, מגמת הקווילט החורפית שבנויה כולה הפכה שם נרדף לסגנון ויוקרה, והעונה היא כובשת כל חלקה טובה בארון הנשי.

קווילט היא טכניקת תפירה מדוקדקת, שמקורה בטכניקת ריפוד יוקרתית של רהיטים, ותוצאתה האופנתית היא מעין סיפור טלאים, המתאפיין בתיפורים אלכסוניים שיוצרים דוגמת ריבועים או מעוינים. מאז שניתנה למגמה פרשנות עיצובית, אופנתית לפני כמה עשורים, היא החלה לככב בעיקר בתיקים (ראו תיקי הקווילט המפורסמים של שאנל), בנעליים ובמעילים. אך העונה, נדמה שהמגמה משתלטת על המסלולים - ובהתאם גם על ארון הבגדים - כשמצטרפים אליה גם פריטי קווילט בטקסטורות מקוריות, בדמות ז'קטים, חצאיות, וסטים ועוד.

למעשה, מדובר באחד הטרנדים הפרקטיים והיפים של החורף, שמעניק תחושה מלטפת ונעימה ובמינונים נכונים ניתן ליצור איתו מראה ספורט-אלגנט קליל, נינוח ומרשים. הצבעוניות נעה על הסקאלה של הצבעים הקודרים כמו אפור, כחול, שחור וגוונים של יין, אך יש גם פריטים מפתיעים בצבעוניותם כמו המטאליים למיניהם.

כדאי לזכור: כדי להימנע ממראה עמוס ומסורבל (שלא לומר של כורסה מרופדת), רצוי להסתפק בפריט קווילט אחד בהופעה. בנוסף, רצוי לאמץ פריטי קווילט קלילים ודקים, עם מעט נפח, בגזרות צמודות שמחמיאות לקו המותן ולסילואטה הנשית. מי שלא מעוניינת בסיכונים מיותרים, מוזמנת לאמץ את המגמה בגזרת האקססוריז, כמו תיקים ונעליים.