השיחה: צמודים למזוזה

מי הגיע אמש לאירוע ההתרמה של עמותת "אור בכל בית ישראל"? ■ איזו חגיגה ספרדית ארגון רמי שביט? ■ ואיפה חגג קוטלר את מכירת הדירה ה-100 במגדל היוקרה ברמת-גן?

במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה נערך אמש (א') אירוע הוקרה וגיוס תרומות של עמותת "אור בכל בית ישראל". העמותה פועלת להפצת ערכי היהדות בדרכים שונות, ובין שאר פעילויותיה גם התקנת מזוזות בבתים ברחבי הארץ. כ-500 מוזמנים הגיעו להשתתף בערב שבו ציינו את קביעת המזוזה ה-7,000 על-ידי העמותה. הרב הראשי לשעבר ישראל מאיר לאו נשא דברי פתיחה. על הנחיית הערב הופקד הזמר יהורם גאון, חתן פרס ישראל על תרומתו לזמר העברי. בכניסה לאולם הוצבו בתוך ויטרינות פריטי יודאיקה עתיקים שהועמדו למכירה. הזמר דוד ד'אור הנעים את זמנם של הבאים בקולו, והתגלה גם כצייר: ד'אור הציע למכירה כמה מציוריו, והתחייב להעביר את ההכנסות כתרומה לעמותה.

חגי בדש, עמותת
 חגי בדש, עמותת

חגי בדש

שלמה ולאה נס, זאב קרן, עמותת
 שלמה ולאה נס, זאב קרן, עמותת

שלמה ולאה נס, זאב קרן

הגיעו להשתתף בערב: יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל; רו"ח ראובן שיף ורעייתו מיכאלה; מיכל וחיים סקאל; חגי בדש; הדסה ויעקב נאמן; משה ליאון; אבי בניהו; לאה ושלמה נס יחד עם בנם אור, שעתיד להתחתן באותו אולם בעוד כחודש; זאב קרן, מנכ"ל AVENUE; אבי דותן; שאול זילברשטיין; מאיה ישעיהו ובעלה אייל גרינברג - בנה של יפית גרינברג הנמצאת במגעים מתקדמים להיכנס כמשקיעה בערוץ 10; ונוספים.

שביט בשוק של ברצלונה

רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן, אסף בן-דב, מנכ"ל המשביר, וטל היישטיין, סמנכ"לית השיווק של הרשת - פתחו אתמול את הבוקר בחגיגה ספרדית. השלושה אירחו בשוק האיכרים בנמל תל-אביב תצוגת אופנה לרגל השקת מותגי האופנה הבינלאומיים החדשים שישווקו ברשת. מדובר במותגים ספרדיים והקונספט שנבחר לציון האירוע היה בהשראת השווקים של העיר ברצלונה.

אסף בן דב, דבורה יצחקי, רמי שביט, השקת מותגי אופנה במשביר לצרכן / צילום: לם וליץ
 אסף בן דב, דבורה יצחקי, רמי שביט, השקת מותגי אופנה במשביר לצרכן / צילום: לם וליץ

אסף בן-דב, דבורה יצחקי ורמי שביט

הגיעו להתרשם מהאופנה, ללגום מיצים טבעיים ולדגום טאפסים: דבורה יצחקי, יו"רית דירקטוריון המשביר לצרכן; שמואל עטיה; יעקב גיטרץ - שותפו של שביט - עם רעייתו לריסה; שחקניות ההצגה "חברות הכי טובות" - שרית וינו-אלעד, רמה מסינגר ויעל לבנטל וכן הפרזנטורית עדי אשכנזי.

קוטלר חוגג גבוה

שיכון ובינוי נדל"ן קיימה בחמישי האחרון אירוע לרגל מכירת הדירה המאה במגדל מגורי היוקרה שהיא מקימה ברמת-גן - טיים טאואר. הדירות בפרויקט נמכרו עוד בטרם החלו העבודות. רוכשי הדירות הוזמנו לערב שנערך בקומה ה-29 במגדל גיבור ספורט ברמת-גן, שם נמצא מרכז המכירות של הפרויקט וממנו גם ניתן להשקיף על הקרקע שעליה אמור לקום המגדל.

תמיר דגן, פזית ועופר קוטלר, מכירת 100 דירות במגדל טיים טאואר / צילום: אורנית דיין סייר
 תמיר דגן, פזית ועופר קוטלר, מכירת 100 דירות במגדל טיים טאואר / צילום: אורנית דיין סייר

תמיר דגן, פזית ועופר קוטלר

לכל דייר עתידי ניתנה הזכות לארח באירוע שני זוגות חברים. המוזמנים נהנו מקוקטייל חגיגי שכלל מנות גורמה של השף שאול בן-אדרת, הזמרת נינט טייב איישה את עמדת הדי.ג'יי ולהקת העבריים מדימונה נתנה את קולה בשיר. אירחו ונהנו מהערב: עופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי ורעייתו פזית; תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן; ודורית סדן, סמנכ"לית השיווק.

ויגודמן בנאות חובב

טקס הנחת אבן-הפינה למרכז המו"פ הגלובלי של קבוצת מכתשים אגן נערך אתמול בשטח מפעל מכתשים - בפארק האקו תעשייתי נאות חובב. בטקס השתתפו נשיא ומנכ"ל קבוצת מכתשים אגן ארז ויגודמן; סמנכ"ל משאבים גלובליים, אלי אברמוב; ראש מועצת הפארק, אנדריי אוזן; אלעד שבתאי, מנהל מו"פ גלובלי בקבוצת מכתשים; ודוד בן-סימון, מנכ"ל מכתשים. מרכז המו"פ הגלובלי עתיד לרכז את פעילות המו"פ הגלובלית של מכתשים אגן ועתיד להעסיק יותר מ-100 חוקרים, מהנדסי כימיה וכימאים. אוזן ציין כי בהקמת המרכז תושבי הנגב זוכים להבעת אמון נוספת מהקבוצה ולביטוי משמעותי למחויבות לפעילות החברה בישראל ובנגב.

המעברים של נאור

תערוכת היחיד של הצלמת מירב נאור-וינשטוק נפתחה בחמישי במוזיאון "פרטי פרסלר" בדרום תל-אביב. לאירוע הגיעו מוזמנים של הצלמת, בהם כמובן אביה, אבי נאור, מייסד חברת אמדוקס ועמותת "אור ירוק", עם אשתו הפסלת אסתי ואחיה הצעיר גיא; הזוג טלי ומשולם ריקליס; והאדריכל יואב מסר.

משולם וטלי ריקליס, מירב נאור-וינשטוק, פתיחת תערוכת היחיד של מירב נאור-וינשטוק / צילום: אלון הדר
 משולם וטלי ריקליס, מירב נאור-וינשטוק, פתיחת תערוכת היחיד של מירב נאור-וינשטוק / צילום: אלון הדר

משולם וטלי ריקליס, מירב נאור-וינשטוק

נאור-וינשטוק, שאחיה רן נהרג בתאונת דרכים ובעלה גיא נפטר ממחלת הסרטן והותיר אותה עם ילדה, נמצאת בימים אלה בזוגיות מאושרת עם הצלם אלעד קורן. התערוכה, המוצגת תחת השם "מעברים", מסמלת את הדף החדש בחיי מירב.