האנליסטים ממליצים על מזור: קנו את המניה - תזנק עד 47%

מניית מזור רובוטיקה נפלה ב-9% מתחילת השבוע בצל אכזבה מדוחות הרבעון השלישי, אך בנקי ההשקעות בוול סטריט ממליצים לרכוש את המניה - ומעניקים מחירי יעד נדיבים

התאכזבתם מדוחות מזור רובוטיקה שפורסמו שלשום (ב')? האנליסטים בוול סטריט לא. מסקירות שהוציאו בנקי השקעות לאחר הדוחות עולה תמונה אופטימית, חרף ירידה של כ-9% במניית החברה מתחילת השבוע הנוכחי.

כך, בנק ברקליס חוזר על המלצת "תשואת יתר" למניית החברה במחיר יעד של 23 דולר, פרמיה של 35% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט (16.97 דולר). בברקליס כותבים כי הם "מרגישים בנוח" עם מחיר היעד וההמלצה.

ב-Ladenburg Thalmann מעניקים המלצת "קנייה" ומעלים את מחיר יעד ל-20.75 דולר. ב-WallachBeth חוזרים על מחיר יעד של 25 דולר למניית מזור, פרמיה של 47% על מחיר הנעילה אמש. ב-WallachBeth הסבירו כי הכנסות החברה ברבעון החולף היו בהתאם לתחזיות המוקדמות, וכי העמקת ההפסד מוסברת בהמשך מאמצי החברה לבנות מערך מכירות, אשר יתמוך גם במוצרים עתידיים של החברה.

מזור, נזכיר, דיווחה שלשום על הפסד של 3.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013 בהשוואה להפסד של 200 אלף דולר ברבעון המקביל ב-2012. הכנסות החברה הצטמקו ב-24% ל-3.1 מיליון דולר.

בצד זאת, הוצאות המו"פ זינקו ב-173% ל-2 מיליון דולר והוצאות המכירה והשיווק זינקו ב-175% ל-6.5 מיליון דולר.