קפיצה של 75% ברווחי קרסו מוטורס ברבעון השלישי

הכנסותיה של הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-705 מיליון שקל, לעומת כ-654 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

קבוצת קרסו מוטורס ­­- יבואנית רכבי רנו, ניסאן ואינפיניטי - פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013.

מהדו"חות הכספיים של קרסו מוטורס עולה, כי הכנסותיה של הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-705 מיליון שקל, לעומת כ-654 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-8%. הגידול בהכנסות בא לידי ביטוי גם בשורת הרווח הנקי של קבוצת קרסו מוטורס, שצמח ברבעון השלישי של 2013 בכ-75% והסתכם בכ-35.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-20.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וזאת הודות לעלייה ברווחיות בכל אחד ממגזרי הפעילות של הקבוצה.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2013, רשמה קבוצת קרסו מוטורס הכנסות בסך של כ-2.11 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.02 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4.5%. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכם בכ-90.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-60.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-50%.

איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של השנה ממשיכות לבטא את המשך מגמת הצמיחה בנתח השוק של מכירת כלי רכב חדשים, תוך הכפלת מספר הרכבים החדשים שנמכרו מדגם "רנו" במהלך הרבעון השלישי וחציית הרף של מכירת 5,000 כלי רכב ברבעון. במקביל, ובדומה לרבעונים האחרונים, הקבוצה ממשיכה לשפר את רווחיותה בכל אחד ממגזרי הפעילות, הודות להפחתת הוצאות התפעול. השילוב של הגדלת המכירות, הצמיחה בנתח השוק ושיפור הרווחיות בכל אחד ממגזרי הפעילות, איפשרו לנו להציג גם צמיחה בשורה התחתונה. אנו ממשיכים לשקוד על פיתוח מנועי הצמיחה החדשים של קבוצת קרסו, ובראשם תחום התחבורה הציבורית, במסגרתו רכשנו 50% ממניות נתיב אקספרס, ובתחום הציוד המכני הנדסי כבד, אליו נכנסנו לאחרונה באמצעות רכישת מותג CASE".