למראה מלא בשיק: הדגמים החדשים והצבעוניים של ה'דזרט בוטס'

ה"דזרט בוטס" בפרשנויות עיצוביות יפות במיוחד ■ העונה תמצאו את הדזרט בוטס בגרסאות בד מעודכנות וגם מעור, עם מפתח שרוכים עמוק ועם סוליות גומי צבעוניות

בעשור האחרון המושג "ספורט-אלגנט" הפך ליצור כלאיים חמקמק, המשמש כתירוץ ללבוש קז'ואל-נונשלנטי (ושיקי) לאירועים רשמיים. כחלק מהמגמה, מציפים העונה עשרות דגמים חדשים ומחודשים של נעליים בסגנון הקלאסי-אמריקאי השמרני של ה"דזרט בוטס" בפרשנויות עיצוביות יפות במיוחד וגם פרקטיות.

בתי האופנה זיהו את הפוטנציאל האדיר והתאימו את הנעליים גם לסגנון הביזנס קז'ואל הסמי-מחויט, עם חולצות פולו קלאסיות, חולצות אריג מכופתרות במראה נינוח, מכנסי צ'ינו מעוצבים ועוד פריטים ושילובים היוצרים יחד מראה "פרפי יוקרתי" וטרנדי ובו זמנית גם נטול סיכונים. העונה תמצאו את הדזרט בוטס בגרסאות בד מעודכנות וגם מעור, עם מפתח שרוכים עמוק ועם סוליות גומי צבעוניות. מומלץ להתעלם בגבורה מהדגמים הקלאסיים אך המפתים (קאמל, אפור או חום), ולהתרכז באלה שיהיו מספיק ייחודיים כדי לעשות את ההבדל בין מראה נינוח ושגרתי לקול ומלא בשיק. אל תיקחו אותם יותר מדי ברצינות ונסו לשלב עם פריטי לבוש קלילים ופחות מחייבים כמו זוג מכנסי ג'ינס מחמיאים או חולצת טי מסוקסת ובלייזר אופנתי.