השיחה: עמנואל פירו מגיע להשיק ולהדריך

למי יעביר נהג המרוצים עמנואל פירו ימי חוויית נהיגה דינמית? ■ איזו רשת אמריקאית תמכור מכשירי סודה סטרים? ■ ואיפה היה ניתן ליהנות אתמול מאווירה חורפית?

הנהלת צ'מפיון מוטורס וחטיבת Audi חגגו ביום שני בערב את ההשקה הרשמית של אולם התצוגה המרכזי החדש של מותג היוקרה הגרמני, הממוקם במגדל צ'מפיון בבני-ברק. האולם החדש נבנה על-פי הסטנדרט הבינלאומי שקבעה יצרנית הרכב, שכולל שתי קומות, גלריה ומעלית פנימית שקופה לנוחיות וניידות הלקוחות. את ההשקה החגיגית כיבד בנוכחותו אח"מ יחיד ומיוחד, הקשור בהיסטוריית המרוצים המפוארת של חברת Audi בתחרויות Le Mans בעשור האחרון - נהג המרוצים עמנואל פירו. המוזמנים זכו גם לשזוף את רכב המרוצים הייחודי Audi R18, שהגיע ארצה במשלוח מיוחד.

אבי צור וצבי יוכמן / צילום: רונן טופלברג
 אבי צור וצבי יוכמן / צילום: רונן טופלברג

אבי צור וצבי יוכמן

חגגו יוקרה: אודי וענת אנג'ל, צבי יוכמן, פרופ' יצחק סוארי, אמיר שאלתיאל, אפי רוזנהויז, ניר שרצקי, יריב אברהם, עו"ד אילן שביט, רפי סוויד, מאיר יעקבסון, אורי דגמי, משה אדרי, יגאל שרייבר, אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס; ניב אורון, מנהל חטיבת Audi, ועוד. בימים הקרובים פירו ומדריכי נהיגה נוספים יארחו לקוחות מובחרים לימי חוויית נהיגה דינמית.

בירנבאום בדרך לוולמארט

יום עיון של איגוד השיווק הישראלי בנושא אסטרטגיה נערך אתמול (ג') בסינמטק. בין אלה שנשאו דברים באירוע הייתה עופרה שטראוס, יו"רית קבוצת שטראוס, אשר שיתפה את הקהל בסיפורה על תחילת דרכה המקצועית בעולם השיווק. מנכ"ל סודה סטרים, דניאל בירנבאום, חשף בפני הקהל את פרטי העסקה שסגרה החברה עם ענק הקמעונאות האמריקאי וולמארט, שבמסגרתה יוצגו מוצרי סודה סטרים על מדף באורך של 7 מטרים, בכל אחת מ-1,800 החנויות של הרשת, מחודש מאי 2014.

תלמה בירו ודניאל בירנבאום / צילום: אביב חופי
 תלמה בירו ודניאל בירנבאום / צילום: אביב חופי

תלמה בירו ודניאל בירנבאום

האזינו והשכילו: תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי; עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA; רוני ויינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי; אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק בקוקה-קולה; אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק אבן קיסר; ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה; סיגלית הורן-גלפרין, סמנכ"לית השיווק באיגוד השיווק הישראלי, מירב אמיד, סמנכ"לית שיווק ביו פט; אורי וגיל ביילין; מירי סיני, מנכ"לית טרגט מרקט, ועוד.

זליכה שואל ועונה

בקריה האקדמית אונו נערך אתמול כנס תחת הכותרת "שוק ההון והרגולציה לאן?". את הערב שלפני הכנס ניצלו חלק מהמשתתפים לשיחה צפופה ואינטימית במסעדת סיטארה בצפון תל-אביב. חלקו שולחן: פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות ניירות ערך; פרופ' ירון זליכה, דיקן הפקולטה למינהל עסקים בקריה האקדמית אונו; פרופ' משה בן חורין, ראש הקריה האקדמית אונו; ופרופ' אמיר ברנע. לארוחה הצטרף מנכ"ל הבורסה הנכנס, יוסי ביינארט, שהעלה זיכרונות עם חברו משכבר הימים, דורון הרן, המשנה ליו"ר הקריה האקדמית אונו.

ירון זליכה לארי האריס שמואל האוזר / צילום: אריאל שרוסטר
 ירון זליכה לארי האריס שמואל האוזר / צילום: אריאל שרוסטר

ירון זליכה, לארי האריס ושמואל האוזר

במהלך אחד הדיונים בכנס העיר אהרון פוגל, לשעבר יו"ר מגדל, לזליכה, שהוא גם שואל וגם עונה בשם המרואיינים. זליכה ענה: "ייתכן, אבל אני גם לא חוסך בביקורת". נצפו בכנס: פרופ' יורם קרול, ראש התמחות מימון בביה"ס למינהל עסקים בקריה האקדמית אונו; פרופ' לארי האריס, לשעבר כלכלן ראשי ברשות לניירות ערך האמריקאית (SEC); אלי יונס, לשעבר מנכ"ל בנק מזרחי טפחות והחשב הכללי במשרד האוצר; יורם גבאי, כלכלן ראשי פעילים ניהול תיקי השקעות; דרור שטרום, לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים; וגיל-עד אלטשולר, בעלים ומנכ"ל של אלטשולר-שחם.

מוטולה יורד לירוחם

ערן רולס, מנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי, העניק בשבוע שעבר בכנס הנדל"ן של ישראל את אות המופת למפעל נגב החדש בירוחם, ולאבי מוטולה, מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות וקבוצת נגב.

אבי מוטולה / צילום: קרייג אריאב
 אבי מוטולה / צילום: קרייג אריאב

אבי מוטולה

מוטולה קיבל את האות על תרומתו לתעשייה והמודל הראוי לחיקוי שהציב. המפעל החדש של נגב, מקבוצת אפריקה ישראל תעשיות, בעיר ירוחם, יפתח את שעריו עד סוף שנת 2013 וממנו אמורה לצאת בשורה של איכות טכנולוגית ישראלית בתחום ייצור אריחי הפורצלן בהדפסה דיגיטלית. מוטולה סיפר כי שנת 2014 תהיה שנה רבת משמעות לקבוצת נגב ולעובדיה והוסיף שלמפעל החדש תהיה משמעות מרחיקת לכת על הנגב כולו.

מבראשית עם ורטהיימר

ברמת מוצא, במתחם חברת התכשיטים הבינלאומית YVEL בבעלות אורנה ואיציק לוי, נערך אתמול טקס חלוקת תעודות גמר לבוגרי בית הספר לעיצוב תכשיטים "מג'מריה". בית הספר פועל כעסק חברתי, אשר כל רווחיו מוחזרים לצורך הרחבת בית הספר, יצירת משרות חדשות לתלמידים יוצאי אתיופיה, ולסיוע לחברי האוכלוסייה המתגוררים בירושלים ובסביבתה. משמעות השם Megemeria באמהרית הוא "בראשית, התהוות".

רזבורוב, אדמסו, לוי, ורטהיימר, הולסטיין ולוי / צילום: חיליק עמיר
 רזבורוב, אדמסו, לוי, ורטהיימר, הולסטיין ולוי / צילום: חיליק עמיר

יואל רזבוזוב, ג'נט אדמסו, אורנה לוי, סטף ורטהיימר, לין הולסטיין ואיציק לוי

כ-30 בוגרים, עולים חדשים מאתיופיה, זכו לקבל תעודה מהתעשיין סטף ורטהיימר, שותף חדש במיזם. ורטהיימר עתיד לפתוח בספטמבר 2014 בית ספר בעיר נצרת בשיתוף עם הזוג לוי. עוד נכחו בטקס: ח"כ רובי ריבלין; ח"כ יואל רזבוזוב, יו"ר ועדת העלייה והקליטה; ג'נט אדמסו, מנהלת בית הספר, ולין הולסטיין, בת זוגו של ורטהיימר.

שוברים את הקרח בשרב של נובמבר

ביס פלאנט בקניון איילון ברמת-גן, אירחה אתמול תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, את הקרנת הבכורה של סרט הילדים החדש מבית דיסני - "לשבור את הקרח". הסרט מתאר הרפתקה קומית קסומה של מסע להצלת ממלכת ארנדל שכושפה בחורף נצחי. השרב המקומי ששרר אתמול ברחבי הארץ לא מנע את עיצובו של מתחם הקולנוע במראה חורפי ומושלג, והמוזמנים, ובכלל זה ילדים רבים, זכו ליהנות גם מצמר גפן מתוק, מפופקורן ומשתייה.

מירב כהן ובנה סאני, תמי לנדסמן / צילום: שוקה כהן
 מירב כהן ובנה סאני, תמי לנדסמן / צילום: שוקה כהן

מירב כהן ובנה סאני, תמי לנדסמן

הגיעו להתחיל את הבילויים של חג החנוכה יום לפני כולם: עינת פורטוגלי, סמנכ"לית שיווק פוקס; מירב כהן, הבעלים והמנכ"לית של ללין, עם בנה סאני; כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת DELL ישראל; מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן; והלל גדסי, מנכ"ל הפיראט האדום. עדי רגב, מנכ"ל טויס אר אס, לא הספיק להתפנות מעיסוקיו ורעייתו אילנית הגיעה עם הילדים לייצגו באירוע.