שירי אריק איינשטיין הושמעו 3,414 פעמים ביממה אחרי מותו

השיר המושמע ביותר: "אני ואתה", עם יותר מ-60 פעמים ■ התחנות החרדיות הקדישו לאיינשטיין זמן שידור - אך שידרו רק שיר אחד

"אני ואתה" הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל מבין הרפרטואר של אריק איינשטייןז"ל. על-פי נתוני RADIOMETER.co.il, המנטר השמעות ומדידת שידורים בזמן אמת ברדיו ובטלוויזיה לתעשיית המוזיקה והפרסום בישראל, השיר של איינשטיין ושל מיקי גבריאלוב הושמע מרגע אשפוזו של הזמר שלשום (ג') ועד אמש בשעה 20:00 בערב לא פחות מ-60 פעמים.

מלבד "אני ואתה" מובילים ברשימה גם "למה לי לקחת ללב", "גיטרה וכינור", "סע לאט" ו"יש בי אהבה".

בסך-הכול, עד אתמול בשעה 20:00 בערב, זכו שיריו של איינשטיין ל-3,414 השמעות מלאות בכל אפיקי הרדיו, הטלוויזיה והתחנות הדיגיטליות.

התחנה שהשמיעה הכי הרבה את שיריו של איינשטיין הייתה גלגל"צ - עם 250 השמעות של שיריו בטווח זמן הבדיקה.

גם היום (ה') המשיכה התחנה הצבאית גלגל"צ להקדיש את כל שידוריה לשיריו של האמן, שהלך שלשום לעולמו בגיל 74. אחריה, על-פי סדר כמות ההשמעות, תחנת 88FM, גלי צה"ל ורשת ג'.

בתחתית הרשימה נמצאות התחנות הדתיות "קול ברמה" ו"קול חי", שהשמיעו כל אחת שיר אחד של איינשטיין, אולם גם הוא לא במלואו. עם זאת, בשתי התחנות הקדישו זמן שידור לנושא פטירתו של האמן האהוב.

עוד תחנות שהשמיעו פחות מ-40 פעם את שיריו - היו רדיו "רקע" ורשת "מורשת" של "קול ישראל" וגם התדר הים תיכוני של "רדיו חיפה" - "רדיו חמ-אש". בתחנה מסבירים כי פתחו ונעלו כל שעת שידור עם שיר של איינשטיין ובחרו לא להקדיש לו את כל השידורים, בשל אופייה הים תיכוני של התחנה. השדר אליקו, שתוכניתו משודרת גם בתחנה זו, הקדיש את כל תוכניתו בת השעתיים לאיינשטיין.