אלוני: "רוב המחזיקים הפרטיים בעד אלשטיין ובן משה"

אוהד אלוני שהקים את "הארגון להגנה על חסכונות הציבור", מייצג כ-100 מיליון ע"נ של מחזיקי אג"ח פרטיים ■ אלוני מציין כי "נתנו חופש הצבעה למחזיקים. אני אישית לא נקטתי עמדה איך אני אצביע"

הצעתם המשותפת של אלשטיין ובן משה ממשיכה במומנטום החיובי, ונראה כי היא תפסה גם חלק ניכר מקולות המחזיקים הפרטיים. "רוב המחזיקים הגדולים והקטנים מצביעים לטובת הצעת אלשטיין אקסטרא" כך מציין בפנינו היום אוהד אלוני, שהקים את "הארגון להגנה על חסכונות הציבור", ומייצג כ-100 מיליון ע"נ של מחזיקי אג"ח פרטיים.

"נתנו חופש הצבעה למחזיקים. אני אישית לא נקטתי עמדה איך אני אצביע, וזה גם לא לפרסום." מוסיף אלוני ומסביר כי חל למעשה מהפך בעמדת המחזיקים שהוא מייצג, שכן בהצבעות הקודמות היה פער גדול לטובת הצעת גרנובסקי-דנקנר. "בדוח המומחה הנוכחי מצביע על כך שהמובהקות הכלכלית בין שתי ההצעות הצטמצמה משמעותית. נכון לעכשיו נראה כי הוודאות של הצעת אלשטיין ובן משה שהעמידה כסף רב יותר לנאמנות ובמקביל אינה ניזוקה מחוק הריכוזיות, בניגוד להצעת גרנובסקי-דנקנר, היא שהביאה למהפך הזה בעמדת המחזיקים הפרטיים." מסביר אלוני.

נזכיר כי שמו של אלוני עלה לאחרונה לכותרות בעקבות השימוש שערך במשרדי אי.די.בי ואף בכ"א של החברה לטובת ארגונו, זאת בזמן שמתנהל למעשה מאבק בין הצעת גרנובסקי-דנקנר, כאשר האחרון ממשיך לנהל את החברה, לבין הצעת אלשטיין בן משה.

בהקשר לכך אומר היום אלוני כי "זה שהם עזרו לנו בלוגיסטיקה ביומיים של ההצבעות זה לא משהו שעזר או קידם אותם בסבוב הנוכחי, והתוצאות מעידות על כך."