רונה דנקנר: אבא שלי נלחם 24 שעות ביממה לטובת הנושים

דנקנר הבת עוררה זעם ציבורי ב-2008 כשהועסקה בדסק"ש ב-27 אלף שקל בחודש, וערכה חתונת אלף מוזמנים ב-2011, בשיא המחאה החברתית

רונה דנקנר-ארדן, בתו של איש העסקים נוחי דנקנר שנמצא בימים אלה בעיצומו של קרב על השליטה באי.די.בי. וגיבוש הסדר חוב בקונצרן, פירסמה היום בפייסבוק פוסט תמיכה באביה.

"בתקופה שכל הטייקונים מיהרו לסגור הסדרי חוב נוחים, אבא שלי נלחם ונלחם 24 שעות ביממה לטובת הנושים של IDB", כותבת דנקנר-ארדן. "הוא עובד בלי הפסקה, לא נח לרגע אחד ודבר אחד בלבד יושב לו בראש: טובת הנושים, נקודה".

"אבא, אני מקווה שלאנשים לא יהיה זיכרון קצר ושהם יהיו חכמים מספיק להבין שטובתם וטובת הכלכלה הישראלית תלויה בהם ובהחלטה שהם עומדים לקבל, ושהם לא יתנו לידיים זרות לגנוב את IDB מידיים ציוניות, הגונות וישרות כמו שלך".

"אין מישהו שיכול לעבור את מה שאתה עובר בכזאת נחישות, התמדה וגבורה כמוך.
אני גאה בך", סיכמה דנקנר-ארדן.

דנקנר הבת, נזכיר, עוררה זעם ציבורי ב-2008 לאחר שהתברר כי היא מועסקת בחברת דסק"ש מקבוצת אי.די.בי כ"רפרנטית חברות בנות" בעלות שכר של כ-27 אלף שקל בחודש. שנתיים לאחר מכן היא עזבה את דסק"ש כדי ללמוד אופנה בשנקר.

בשנת 2011 דנקנר הבת עברה לדירה חדשה בפרויקט היוקרתי בארי נהרדעא בת"א שעלותה כמיליוני שקלים. באותה שנה היא התחתנה עם בן זוגה טלור ארדן בחוות רונית בהשתתפות כאלף אורחים.

בחתונה, שהתקיימה בעיצומה של המחאה החברתית הגדולה, פעילי מחאה עמדו בכניסה לגן האירועים, הניפו שלטים עם הכיתוב "הון, שלטון, סירחון", וצעקו לעבר האורחים. הם גם החזיקו מטהרי אוויר ושלטים בצורת צ'קים.

רונה דנקנר / מתוך פייסבוק
 רונה דנקנר / מתוך פייסבוק