הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר

הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים

הוט הוא המותג המוביל בחודש נובמבר מבחינת ההשקעה הכספית בפרסום, עם קמפיין המשלב סלולר ללא הגבלה, שיחות לחו"ל ואינטרנט ביתי. הוט, שהשיגה את נתח השוק המינימלי הנדרש של 7%, עומדת היום על ממוצע של כ-11%, ואינה נראית כמי שמסתפקת בכך. חברת התקשורת מבססת עצמה כמתחרה רצינית לחברות הסלולר הוותיקות.

הקמפיין של הוט מובייל, שגורם בוודאי למתחרים כאבים בטחול, נעשה בהשראת "מחוברים" (בכיבובו של נדב אבקסיס) ו"הבורר" ("אבי הטחול"), עם הצעת מכר של תשלום חודשי של 69.90 שקל לחודש, שאינו משתנה לאחר 3 חודשים, ובנוסף ספק אינטרנט ביתי מתנה. משרד הפרסום הוא ראובני-פרידן.

מן העבר השני, ובמקום השני בטבלה, מציגה בזק באמצעות הפרזנטור הקבוע שלה גידי גוב את ראוטר ה-Super wifi החדש, המאפשר קצבי גלישה גבוהים במיוחד ותומך במספר מכשירים במקביל. בנוסף מציגה בזק את טכנולוגיית הענן שלה, שבאמצעותה ניתן לשמור נתונים בנפח של עד 100 מגה. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי.

על רקע ההפחתה הצפויה בעמלת המינימום בעו"ש בתחילת 2014, בולטים בנק לאומי ובנק הפועלים, הנמצאים במקומות החמישי והשישי בהתאמה בטבלת המותגים המושקעים החודשית. הבנקים, שנערכים לשינויים בתחום העמלות, מתכוננים להרחבת התחרות ומציגים את יתרונותיהם.

בנק לאומי, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מציג את העוזר האישי הדיגיטלי, החידוש הטכנולוגי האחרון של הבנק, המאפשר מעקב נוח יותר אחר חשבון העו"ש, כרטיסי האשראי והשקעות, ובנוסף, מציג הטבות להן זכאי הלקוח כדוגמת "הפינוקים".

לעומת זאת, בנק הפועלים מציג, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, את ההשקעה שלו בעסקים קטנים ובינוניים, וכיצד הוא מסייע לעסק הפותח אצלו חשבון. הוא מציג את העסקים שכבר הצליחו באמצעות שיתוף-הפעולה עמו, ובנוסף מציג את האירוע השנתי של "יום העסקים הקטנים".

בשנים האחרונות לא ניתן שלא להבחין כי רשתות האופטיקה הולכות בצעדי ענק בדרך של מבצעי הארד סייל. החודש ממוקמת אופטיקה הלפרין במקום השמיני בטבלה, עם קמפיין של קניית זוג משקפיים אחד וקבלת שני זוגות במתנה. גולת הכותרת היא 470 ספוטים בטלוויזיה בחודש האחרון.

דן דיזיין סנטר ממשיכים בבליץ פרסומי זה חודש שלישי ברציפות באמצעות ברוקנר-נטע-יער, עם קמפיין בכיכובו של אסי עזר ובשימוש בסלוגן "תמיד תמצאו משהו שמתאים לשניכם".

נציין כי באופן לא שגרתי סופר-פארם, חברת החשמל וישראכרט ממשיכים לככב גם החודש בטבלת המותגים המושקעים בפרסום.

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.

עשרת המותגים המושקעים של חודש נובמבר
 עשרת המותגים המושקעים של חודש נובמבר