הכנסת מצמצמת פעילות; "קושי בצירים המובילים לירושלים"

אדלשטיין: "עבודת הכנסת אינה תלויה רק ב-120 חבריה אלא במאות עובדים כנסת, עובדי סיעות ועוזרים פרלמנטריים – שגם נוכח קשיי ההגעה והסכנות בדרכים וגם לנוכח העובדה שמערכת החינוך עדיין אינה פועלת, חייבים להתחשב גם בהם"

הסופה חלפה אך הכנסת מצמצמת את פעילותה בשל מזג האוויר: ישיבת מליאת הכנסת תפעל היום למשך שעתיים בלבד ומרבית החקיקה המתוכננת תבוטל- כך החליט יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בעקבות קשיי ההגעה לירושלים בשל השלג הכבד שחוסם עדיין דרכים רבות. בנוסף, החליט יו"ר הכנסת כי ישיבות ועדות הכנסת המתוכננות למחר יחלו לא לפני השעה אחת עשרה בבוקר.

יו"ר הכנסת קיבל את ההחלטה בהתייעצות עם מנכ"ל הכנסת, מזכירת הכנסת וקצין הכנסת וגם עם 'וועדת ההסכמות' במשכן. הקדמת שעת פתיחת המליאה היום לשעה שלוש, טעונה גם את אישור וועדת הכנסת.

אדלשטיין אמר: "יש עדיין קושי וסכנה לא מבוטלים בצירים המובילים לירושלים. חשוב לכן, שהכנסת תתאים את עצמה למצב השורר כעת. עבודת הכנסת אינה תלויה רק ב-120 חבריה אלא במאות עובדים כנסת, עובדי סיעות ועוזרים פרלמנטריים - שגם נוכח קשיי ההגעה והסכנות בדרכים וגם לנוכח העובדה שמערכת החינוך עדיין אינה פועלת, חייבים להתחשב גם בהם".

סיעות האופוזיציה הסכימו להפוך את הצעות אי האמון שהוגשו להצעות לסדר. כמו כן לא תובא היום לדיון במליאה מרבית החקיקה שתוכננה. "ייתכן ונוכל לפצות בזמן מליאה נוסף בהמשך השבוע, ונקיים התייעצויות נוספות לאור ההתפתחויות" הדגיש יו"ר הכנסת.

יו"ר הכנסת אדלשטיין הנחה את מנכ"ל הכנסת רונן פלוט לשחרר עובדי כנסת שאינם חיוניים היום ביתם החל מהשעה שלוש אחה"צ.