איגוד חברות הפרסום מתחיל בשיתוף-פעולה עם בית-הספר למנהיגות יצירתית BEBerlin School of Creative Leadership.
מנהלי בית-הספר יגיעו השבוע לישראל לסדרת פגישות עם יו"ר האיגוד, אמיר גיא, והמנכ"ל, יגאל בראון, במסגרתן יחתמו על הסכם לשיתוף-פעולה.
במסגרת ההסכם תצא לדרך תוכנית ייעודית לסמנכ"לי קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב, מנכ"לי משרדי הפרסום, סמנכ"לי שיווק ומנהלי שיווק. חלק ממטרות התוכנית הינן הפיכתם של טאלנטים קריאייטיבים למנהיגים קריאייטיבים, קירוב בין משרדי פרסום ללקוחות והעלאת ערכם של הפרסומאים בקרב הלקוחות.
Berlin School of Creative Leadership פועל בשיתוף-פעולה עם אוניברסיטת ברלין ומעניק תואר שני במינהל עסקים למנהלי חברות שונות ומגוונות, כאשר המכנה המשותף ביניהן הוא מוצר יצירתי.
אחד מבוגריו של בית-הספר הוא הפרסומאי גדעון עמיחי, שסיים בהצטיינות את לימודיו בשנת 2008.
הלימודים ב-Berlin School of Creative Leadership נמשכים 18 חודשים, הכוללים 6 פרקי זמן של כשבועיים לימודים בקלוג בשיקגו ובטוקיו, בנושאים דוגמת: כיצד להנהיג את עצמך ולהנהיג חדשנות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.