אמיר גיא

מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי

כתבות אחרונות

 
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

גיל סמסונוב נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום. מי הם חברי ההנהלה החדשים

לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד חברות הפרסום כמעט ולא תפקד, נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה • הרוח החדשה באיגוד מגיעה בזמן שענף הפרסום חווה את אחד המשברים הקשים בתולדותיו - הן כלכלית והן תדמיתית

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2021
אמיר גיא / צילום: איליה מלינקוב

אמיר גיא וחברת פייבר רוצים לשנות את המודל הכלכלי של תעשיית הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב

גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר

הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש

איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
אמיר גיא, יגאל בר־און, / צילום: איל יצהר, תמר מצפי

מסתמן: כהונת ההנהלה ויו"ר איגוד הפרסום תוארך בשנה

על רקע האתגרים בענף הפרסום, באיגוד מתקשים למצוא יו"ר חדש ■ כיום ההנהלה והיו"ר נבחרים לשנתיים, ובכוונת מנכ"ל האיגוד להביא לכך שהבחירות ייערכו אחת ל-4 שנים ■ התנאי של אמיר גיא, היו"ר המכהן, להארכה: החלטה מראש על זהות המחליף שלו

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"

כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"

שני מוזס 12.07.2017

"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"

כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2017

דירוגי הפרסום: פגישה בין הנהלת יפעת ואיגוד חברות הפרסום

הנהלת יפעת בקרת פרסום ונציגי איגוד חברות הפרסום נפגשו במטרה לנסות לגבש פשרה בנוגע לדרך שבה יש למדוד את היקפי הפרסום של המשרדים בדירוגי הפרסום שמפרסמת יפעת

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"בסוף יהיו רק קבוצות פרסום גדולות; נמות - או נתאחד"

הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

איגוד הפרסום הזמין מ-PwC ניתוח למודל הכלכלי של הענף

זאת בשל השחיקה הגוברת והולכת בהיקפי העמלות של המשרדים ובשל החשש ממהלכים של גורמים חקיקתיים ורגולטוריים כמו ועדת פילבר

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2016
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי מסמן דור המשך: שי אלמגור מונה לסמנכ"ל

אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2016
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"

כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

האתגר של אדלר-חומסקי במעבר לעולם החדש

במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2015
אמיר גיא / צילום: איליה מלניקוב

אמיר גיא מדבר על המשבר בפרסום ומשבר הגירושים האישי

מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד הפרסום מספר ל"ליידי גלובס" על ההלם בו נתקף עם החזרה לארץ ("ראיתי חבורת אינדיאנים שואגת במסדרונות") ועל הגירושים אחרי 22 שנה ("האנשים הקרובים ידעו רק בדיעבד כי התביישתי")

לימור אבן 06.05.2015

   123   

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3