הג'וב החדש של שלמה מעוז: כלכלן ראשי של קבוצת טפירו

שלמה מעוז, כלכלן ראשי של קבוצת טפירו: "עד היום, שוק ההשקעות בפרויקטים היה מועדון סגור של בעלי ההון בלבד והם אלו שנהנו מהתשואות. הגיע הזמן לפתוח את השוק הזה גם למעמד הביניים"

שלמה מעוז מונה השבוע לכלכלן הראשי של קבוצת טפירו, בבעלות איש העסקים חיליק טפירו. בעבר שימש מעוז ככלכלן הראשי של אקסלנס נשואה ולאחר מכן ככלכלן הראשי של בית ההשקעות אלפא פלטינום ויו"ר הון ליין. לקבוצת טפירו חברות ביצוע ויזמות בתחומי הנדל"ן, הפיננסים, החיסכון הפנסיוני ושוק ההון.

לאחרונה העבירה לידיה הקבוצה את פעילותו של בית ההשקעות אלפא פלטינום מאיש העסקים עמי סגל. כמו כן, הקבוצה מחזיקה בחברת "טפירו שיווק פנסיוני ושוק ההון", העוסקת בניהול מוצרים פנסיונים ופיננסיים, שהוקמה בשנת 2001 ומונה יותר מ-13,000 לקוחות פרטיים ועסקיים ומנהלת כ-1.5 מיליארד שקל.

חיליק טפירו, מנכ"ל קבוצת טפירו: "מאז הקמתה הצליחה קבוצת טפירו לבסס את מעמדה כשחקן מרכזי בשוק הפיננסים והחיסכון הפנסיוני בישראל. לאחרונה הרחיבה הקבוצה את פעילותה גם לייזום וביצוע הנדל"ן ורכשה מספר חברות בתחום. שלמה מעוז, מבכירי הכלכלנים בישראל, מהווה חיזוק משמעותי והוא יהיה אמון על התווית האסטרטגיה הכלכלית ופיתוח מוצרים חדשניים".

שלמה מעוז ציין כי "עד היום, שוק ההשקעות בפרויקטים היה מועדון סגור של בעלי ההון בלבד והם אלו שנהנו מהתשואות. הגיע הזמן לפתוח את השוק הזה גם למעמד הביניים. כצעד ראשון, אנחנו מתכוונים להנגיש את שוק השקעות הנדל"ן ללקוחות הקצה ומשקי הבית על ידי גיוס סכומי כסף קטנים מלקוחות רבים לביצוע פרויקטים גדולים עם פוטנציאל תשואה מהותי. למעשה, קבוצת טפירו תאפשר לכל משקיע, קטן כגדול, לקחת חלק במשחק שעד עכשיו היה שמור למעטים בלבד".