הפרסומת של סלקום שוב הכי אהובה; סופר-פארם - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת זה השבוע השלישי ברציפות הפרסומת של חברת סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.1%.

מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומות, ניכר כי היא אהודה במיוחד בקרב נשים, וכי האהדה לפרסומת יורדת עם העלייה בגיל.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של רשת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת, אשר ממשיכה את הקו הקריאטיבי של סופר-פארם, מוצג מבצע Happy Sale של הרשת.

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של סופר-פארם הצליחה לחדור לתודעת הצופים, לאחר תקופה ארוכה של שימוש בשפה הפרסומית הנוכחית, שבה מככבות רקדניות.

3 פרסומות שלא שודרו התברגו

השקו מציין לטובה את הפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למותג שוש, באמצעות משרד הפרסום Y&R, אשר נכנסה למדד זה השבוע השביעי ברציפות, למרות שאינה משודרת כבר יותר מחודש.

מלבד שוש, נכנסו השבוע לטבלאות שתי פרסומות נוספות שכלל לא שודרו - הפרסומת של חברת בזק באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי וכן הפרסומת של חברת הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG.

הקמפיין של חברת הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, בכיכובם של כוכבי הסדרה "הבורר" ושל עידן אלתרמן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת סלקום, עם סך השקעה נמוך משמעותית, שעמד על כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 389 (לעומת 497 בשבוע שעבר).

בנוסף, ניכרת ירידה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שעמד השבוע על כ-34.5 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 37.5 מיליון דולר).

פרסומות
 פרסומות

סופר-פארם
 סופר-פארם