אטו הכי עשיר מבין זרי הפרמיירליג; וויין רוני - מבין השחקנים האנגלים

כך עולה מדירוג שערכה חברת Wealth-X ■ הונו של חלוצה הקמרוני של צ'לסי עומד על כ-64 מיליון ד'; שחקנה של מנצ'סטר יונייטד מוערך ב-73 מיליון ד'

סמואל אטו, חלוץ צ'לסי, הוא הכדורגלן הזר העשיר ביותר בפרמיירליג: הונו של הקמרוני עומד על כ-64 מיליון דולר. כך עולה מבדיקה שערכה חברת Wealth-X, המספקת מידע על בעלי הון וטוענת כי בידה בסיס הנתונים הגלובלי הנרחב ביותר לגבי היקף הרכוש והנכסים של מובילי הכלכלה העולמית.

הקשר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד, ראיין גיגס, יליד וויילס, במקום השני בדירוג הזה עם הון המוערך ב-45 מיליון דולר. פרננדו טורס, חברו של אטו לחוד ההתקפה של צ'לסי ויליד ספרד - במקום השלישי עם 42 מיליון דולר.

שחקני מנצ'סטר סיטי, יא-יא טורה (חוף השנהב) וסרחיו אגוארו (ארגנטינה), משלימים את החמישייה הראשונה עם 41 מיליון דולר ו-39 מיליון (בהתאמה).

יכולת צבירת ההון של השחקנים המקומיים (ילידי אנגליה) בפרמיירליג גבוהה יותר משל הזרים: 10 האנגלים העשירים ביותר בליגה שווים יחד כ-20 מיליון דולר יותר מהרשימה המקבילה של הזרים (השווים יחד כ-402 מיליון דולר). וויין רוני, חלוץ יונייטד, הוא הכדורגלן העשיר ביותר בפרמיירליג (שווי של כ-73 מיליון דולר).