3 משרדים מתמודדים על תקציב כרטיס האשראי של אל-על

גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן

3 משרדי פרסום מתמודדים על נתח מתקציב הפרסום של אל-על: ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל הוזמנו להתמודד על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי שאותו מתעתדת חברת התעופה להשיק.

המכרז נשמר תחת מעטה סודיות, אך נראה כי באל-על מתייחסים להשקה כאל צעד אסטרטגי, שכן התקציב שהוגדר לצורך מהלך ההשקה עומד על כ-10 מיליון שקל.

משרד הפרסום המטפל מאז 2003 בתקציב אל-על הוא מקאן-אריקסון. המשרד לא יוכל לטפל בתקציב, מאחר שחברת האשראי שאליה חברה אל-על לאחר מכרז היא דיינרס. מקאן מטפל בכרטיס האשראי של לאומי קארד, ולכן הוא מנוע מלטפל בכל כרטיס אשראי אחר.

ראובני-פרידן טיפל בתקציב אל-על לפני מקאן, וקיבל עתה הזדמנות להתמודד על נתח מתקציב החברה.

בתקציב דיינרס מקבוצת ויזה מטפל משרד הפרסום יהושעTBWA, שאינו מתמודד על התקציב החדש. לעומת זאת, משרד הפרסום הקודם של קבוצת ויזה - פובליסיס ישראל - קיבל אפשרות לקחת בו חלק.

אל-על מתכננת השקת כרטיס אשראי, שההטבה המרכזית שלו היא יחס המרה אטרקטיבי במיוחד לרכישת כרטיס טיסה בונוס, שיהיה טוב יותר באופן משמעותי לעומת היחס הקיים כיום בכרטיסי האשראי. הכרטיס יוצע בין היתר ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד של החברה, המונה יותר ממיליון חברים.

כפי שפורסם ב"גלובס", אל-על מתכננת שתי קטגוריות לכרטיס האשראי: ברונזה ופרימיום, כאשר כרטיס הפרימיום יהיה יקר ויוקרתי, בסגנון כרטיסי האשראי מסוג Signia World.

באמצעות מהלך זה תנסה אל-על למנף את כוח המותג שלה גם לתחום כרטיסי האשראי, בדומה לחברות תעופה אחרות בעולם, כגון דלתא, לופטהאנזה ואחרות, שאף מציעות הנחה בהזמנת כרטיסי טיסה שנעשית באמצעות כרטיסי האשראי שהנפיקו.

מאל-על נמסר: "איננו מגיבים לנושאים מסחריים".