סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למותג תפוצ'יפס. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום Y&R, נראה זאב רווח מחופש לזאב מאגדת הילדים כיפה אדומה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.6%.

את דירוג הפרסומות הזכורות ביותר מובילה השבוע הפרסומת של רשת האופנה קסטרו, באמצעות משרד הפרסום THE BOX. בפרסומת נראית הדוגמנית גל גדות רוקדת עם ג'ינס מסדרת "ג'יניוס - פוש-אפ ג'ינס" החדשה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של קסטרו הגיעה למקום הראשון בזכירות, כלל הנראה בזכות התהודה הציבורית הגבוהה לריקוד ה"טוורקינג" שמבצעת גדות. הסרטון הביא לתלונות רבות לרשות השנייה, וזאת בדומה לפרסומות שנויות במחלוקת אחרות ששודרו השנה וזכו להד ציבורי שלילי ולזכירות גבוהה במדד, בהן גם הפרסומת לחטיף שוש.

ירידה קלה בהיקף התקציבים

קמפיין מפעל הפיס לכרטיסי הגירוד מסדרת חישגד, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסלוגן "בואנה, זה אחלה כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. בקמפיין הושקעו כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), וזאת לעומת הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר - של חברת yes, שבו הושקע סכום גבוה משמעותית של כ-1.7 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 429 (לעומת 431 בשבוע שעבר).

השבוע ניכרת ירידה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים. השבוע עמד הסכום על כ-41.5 מיליון דולר, לעומת 43.9 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות
 פרסומות