קשת הכניסה כחצי מיליון שקל משידורי ה-VOD של "להיות איתה"

בהוט הורידו את התוכנית יותר מ-200 אלף פעם, וב-yes כמחצית מנתון זה

סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת ואסי עזר, "להיות איתה", הפכה להיות התוכנית הנצפית ביותר של הזכיינית בשירותי ה-VOD של הפלטפורמות הרב-ערוציות, בזמן שידורה.

התוכנית, ששודרה במשך כחודשיים, השיגה נתוני צפייה גבוהים יותר מהתוכנית הנצפית ביותר עד כה ב-VOD של הוט ו-yes - "האח הגדול". בהוט הורידו את הדרמה של אסי עזר יותר מ-200 אלף פעם, וב-yes כמחצית מנתון זה.

בהוט עלות של הורדת תוכנית היא 6 שקלים, ועל-פי ההערכה חלוקת הרווחים בין שני גופי השידור היא כ-50/50 בין הצדדים. המשמעות היא הכנסה של כחצי מיליון שקל לזכיינית עצמה, שזה אינו תחום השידור המרכזי שלה.

גם בערוץ 2 זכתה התוכנית לנתוני צפייה גבוהים בזמן שידורה. הפרק האחרון שלה עמד על 31% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים, ואילו ממוצע העונה כולו עמד על 26.7%, נתון גבוה יחסית לשידורי דרמה.

בקשת לא התייחסו לנתונים.