הוט מציגה: קופסת התקשורת המתקדמת בישראל לטלוויזיה

HOT FiberBox היא קופסה חכמה המרכזת את כל שירותי התקשורת ומאפשרת שילוב בין אמצעי התקשורת הביתיים והניידים ■ עלות ההתקנה: 350 שקל

לראשונה מזה שנים חושפת היום (ד') חברת הוט את אחד המוצרים המתקדמים והמסקרנים בעולם הטלוויזיה. החברה חשפה את ה-HOT FiberBox - קופסה חכמה, ראשונה מסוגה בישראל, המרכזת את כלל שירותי התקשורת הביתיים ומאפשרת שילוב בין אמצעי התקשורת הביתיים והניידים.

הקופסה כוללת בתוכה: ממיר מקליט HD מתקדם, מודם אינטרנט התומך בעד 200 מגה, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה וכן מדיה סנטר שהופך את הקופסה למרכז מדיה של כל הבית. כמו כן, ניתן להוסיף לקופסה נגן Blu Ray, שתומך בפורמטים מתקדמים כגון 3D ו-HD.

עלות ההתקנה של הקופסה החדשה תהיה 350 שקל.

הקופסה החדשה, שעליה דווח לראשונה ב"גלובס", מבוססת על הקופסה החכמה של חברת-האחות Numericable שבצרפת, השייכת אף היא לקבוצת Altice של פטריק דרהי.

בהוט פתחו לקופסה ממשק חדש שמותאם לשוק המקומי ותוך התאמה לשירותים של החברה (כגון ה-Start Over).

בין התכונות החדשות של הקופסה ניתן למנות:

■ Picture in Picture (רש"ת: PiP) - צפייה בשני ערוצים במקביל. השירות פותח בפני הלקוח שורה של אפשרויות, ביניהן מעקב אחרי שני משחקי ספורט במקביל, המתנה לתוכנית שתתחיל וכו'.

■ Start Next: עד היום אפשר היה לצפות בתוכנית הנוכחית מההתחלה וגם בתוכנית הקודמת. כעת מאפשר שירות ה-Start Next החדש התחלת צפייה בתוכנית הבאה בטרם החלה.

■ Media Center - גישה מהירה ממסך הטלוויזיה לכל קבצי המדיה (תמונות, וידאו ומוזיקה), המאוחסנים על גבי סמארטפונים, טאבלטים או המחשבים ברשת הביתית, ללא חיווט או ציוד נוסף. כך ניתן למעשה לשתף תכנים בין כל המכשירים וכל בני הבית - לנגן סרטים, ליהנות מכל קבצי המוזיקה ולהציג תמונות מכל מכשיר על מסך הטלוויזיה הגדול שבמרכז הבית.

■ YouTube בטלוויזיה: אתר הווידיאו הגדול בעולם באפליקציה מותאמת למסך הטלוויזיה. ניתן להפעיל ישירות מהטלוויזיה באמצעות השלט, או באמצעות הסמארטפון או הטאבלט, גם מרחוק.

■ אפליקציית שלט "HOT Remote": מאפשרת לשלוט בקופסה החכמה באמצעות הסמארטפון במקום השלט וזמינה להורדה בחינם עבור אייפון ועבור אנדרואיד.

■ יכולות הקלטה משודרגות: הקלטת שתי תוכניות במקביל וצפייה בשני ערוצים נוספים (ערוץ ראשי וערוץ נוסף ב-PiP). בנוסף, פותח מנגנון אוטומטי לאופטימיזציה של ההקלטות ומזעור המקרים של התנגשות בין הקלטות ועוד.

לרגל ההשקה יוצע המוצר לקוחות טריפל Platinum ולמצטרפים חדשים ל-Triple FiberBox ללא תשלום נוסף. ללקוחות הטריפל TOP יוצע המוצר ב-50% הנחה, קרי 30 שקל לחודש. במבצעים אחרים תוצע הקופסה בדמי שכירות של 60 שקל לחודש.

"הוט היום היא לא רק קבוצת תקשורת מובילה בישראל אלא גם חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית מובילה, מה שמאפשר לנו לייצר סינרגיה ומקנה לנו את היכולת להבטיח ללקוח את חוויית התקשורת הטובה ביותר", מסר אילן צחי, מנכ"ל הוט. "הקופסה החכמה מציבה רף גבוה בשוק ומאפשרת ללקוחותינו ליהנות משיא הקדמה הטכנולוגית לצד חוויית צפייה באיכות ובשירותים שאין להם אח ורע בשוק התקשורת בישראל, ומציבה את ישראל בסטנדרט בינלאומי".

סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק של הוט, הוסיפה כי "אנחנו מביאים היום בשורה משמעותית לצרכן הישראלי - קופסת התקשורת המתקדמת ביותר בישראל. בבית בישראל יש בממוצע יותר מ-7 מכשירים מחוברים לאינטרנט ועוד כ-2.5 טלוויזיות, מה שהופך את חוויית התקשורת שלנו למורכבת. HOT FiberBox מחברת בין כל המכשירים והמסכים בבית, מחברת בין עולמות הטריפל והופכת למעשה כל טלוויזיה לחכמה".