מנכ"ל הוט
סכסוך מסחרי התגלע בין ערוץ רשת 13 לבין פובליסיס מדיה, המנהלת את רכש המדיה של קבוצת הפרסום פובליסיס, בעקבותיו ירדו מהאוויר הפרסומות של שורת גופים מסחריים • במוקד: דרישה של רשת 13 למחיר שונה מזה שהיה נהוג בין הצדדים עד כה
שני המתמודדים הסופיים הם אבי צבי, מנכ"ל רשת, ואילן צחי, מנכ"ל זאפ לשעבר • דירקטוריון החברה יתכנס הערב לקבלת ההחלטה
ביחד עם צחי וצבי יעלה לדירקטוריון ככל הנראה עוד מועמד פנימי • השבוע רואיינו חלק מהמועמדים, ובתום סבב הראיונות צחי נתפס כמוביל
צחי ניהל בעבר את הוט והיום הוא מנכ"ל חברת המדיה זניט, ולוי שימש כממונה על אגף התקציבים במשרד האוצר והיום משמש כמנכ"ל IBC
8 חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל חברת המדיה, משלים אילן צחי שינוי ארגוני הכולל חילופי גברי בהנהלה והכנסת תפקידים שלא היו לפני כן • בין היתר מינה צחי למשנה למנכ"ל את רונית מרדכי, שעבדה לפני כן בחברות מדיה ובקרת מדיה וכן כמנהלת מחלקת המכירות בקשת
צחי, שיחליף בתפקיד את עדי כהן, שימש בעבר במספר תפקידים בכירים, ביניהם מנכ"ל קבוצת הוט, מנכ"ל הוט מובייל וסמנכ"ל בסלקום
צחי הודיע היום על רצונו לסיים את תפקידו, זאת כחודשיים אחרי שהנפקת קבוצת זאפ נכשלה
אחד הנושאים החדשים שמציגה זאפ בטיוטת התשקיף המעודכנת היא מדיניות תגמול נושאי משרה בחברה • בנוסף, עודכן נושא הקצאת אופציות למנכ"ל החברה, אילן צחי ולעובדים ונושאי משרה בכירים
בקבוצת זאפ מורגלים בהשוואת מחירים, אבל לא בכזאת ששמה אותה עצמה במוקד • בכמה יעריכו אותה המשקיעים של שוק ההון נדע בשבועות הקרובים, ובינתיים, בבעלת הבית אייפקס כבר עושים שרירים ומבהירים שלא ינפיקו בכל מחיר
וגם: חגיגה קרואטית באומן 17
בשוק מעריכים כי אם עסקת זאפ תצא לפועל, אקסל תמזג את פעילותה עם יד2, אותו רכשה ב-2014 ■ המידע שיתקבל משילוב כל אתרי יד2 וזאפ הוא מידע משלים ויקר-ערך בכל הקשור לכוונות קנייה ■ בכיר בשוק: "יש להם פוטנציאל להתחרות חזיתית בגוגל ובאמזון מבחינת איכות הדאטה"
המכתב ששלח יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט והייטק, יקי חלוצי, למנכ"ל קבוצת זאפ, אילן צחי, הגיע בעקבות הפרסום על המו"מ שמנהלת אייפקס למכירת קבוצת אתרי זאפ לאקסל שפרינגר, כפי שנחשף אמש ב"גלובס" ■ זאפ: "מדובר בגישושים ראשוניים בלבד"
אייפקס, שרכשה לפני כשנתיים את זאפ ב-150 מיליון שקל, מנהלת מגעים למכירתו לאקסל שפירנגר במחיר גבוה משמעותית
זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים
הקימה אגף ביג דאטה שיכול לייצר קמפיינים המתבססים על המידע הנאסף ב-22 האתרים שלה ■ הקהל המיידי של המהלך: בעלי העסקים בינוניים וקטנים ■ פיילוט שנערך במטרה לבחון את תוצאות הקמפיינים המושבחים הניב פי 3 לידים איכותיים ביחס לקמפיינים אחרים במדיה
מנכ"ל זאפ: "חוות-הדעת של חוכמת ההמונים הפכה לאחד השיקולים העיקריים בבחירת מוצר או שירות. נרחיב את הפעילות שלנו בתחום הקוסמטיקה ובעולמות הלייף סטייל"
אבי צביאייפקסאמיר לויהנפקהזהבית כהןזניט מדיהחברות מדיהמחירי הפרסוםמינוי בכיריםפרטנר