גינת גייס את שלמה רודב למצוא משקיעים לערוץ 10

בשבועות האחרונים התקיימו פגישות בנושא עם אנשי עסקים

איש העסקים שלמה רודב פועל בימים אלו לגיבוש קבוצת משקיעים שתרכוש את מניות ערוץ 10. ל"גלובס" נודע, כי מי שעומד מאחורי המהלך הוא מנכ"ל הערוץ רפי גינת, ועל-פי גורמים בערוץ הוא עובד בצמוד עם רודב, שמונה על תקן "יועץ" לאיתור המשקיעים. זאת, במקביל למגעים אחרים שמתקיימים מול משקיעים נוספים לערוץ, ובהם אלכסנדר לוין.

רודב, אחד מבכירי המשק, הוא בעלים משותף של יפאורה תבורי ותפוגן. הוא כיהן בתפקידו האחרון כיו"ר פרטנר, ובעבר שימש כיו"ר בזק. בשבועות האחרונים הוא מקיים פגישות עם בעלי עסקים שונים בשוק במטרה שיצטרפו לקבוצה שתרכוש את הערוץ מידיהם של בעלי המניות הנוכחיים - יוסי מימן וארנון מילצ'ן.

מימן מצדו, מתקרב ללוין והמגעים בין הצדדים נראים כקרובים לסיכום. כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", כיום מונחת על השולחן האפשרות כי מימן יישאר בערוץ לצדו של לוין, שייכנס לבדו כבעל מניות.

בישיבה שהתקיימה בסוף השבוע שעבר ברשות השנייה, החליטה מועצת הרשות שלא להעניק לפי שעה רישיון לערוץ 10, אך גם לא למנוע ממנו רישיון ולתת לו למצות את האפשרות למצוא משקיע.

ואולם, ככל שהזמן יעבור עד שימצא הערוץ משקיע כזה - מהלך הנדרש ממנו לטובת קבלת רישיון - תתקשה הרשות השנייה להתמודד משפטית עם הענקת רישיון. זאת, לאור העובדה כי היום, ה-31 במארס, חל התאריך הקבוע בחוק שלפיו אמורה הייתה המועצה לקבוע המלצתה להענקת רישיון לערוץ.

מערוץ 10 נמסר: "אין תגובה".

את תגובתו של רודב לא ניתן היה להשיג.