1.35 מיליון איש צפו בגמר "מאסטר שף" - 42.7% רייטינג

נתון הצפייה של גמר תוכנית הבישול היה נמוך מגמר השנה שעברה שהיה הנצפה ביותר בתולדות מדידת הרייטינג והגיע ל-46.6% ■ בסיכום עונתי הממוצע של התוכנית עמד על 37.3% רייטינג

60% מצופי הטלוויזיה במוצאי שבת צפו בנוף עתאמנה אסמעיל מבאקה אל גרבייה זוכה בגמר "מאסטר שף" 2014. משדר הגמר של קשת, ששודר אתמול בערוץ 2, משך למסך 1.42 מיליון צופים ישראלים - יהודים וערבים יחד.

תוכנית הגמר גברה על גמר העונה הקודמת במספר הצופים, ובקרב הצופים שעברית היא שפתם הראשית, עלתה עליו בכ-50 אלף צופים (1.347 מיליון צופים לעומת 1.3 מיליון צופים בינואר 2013).

בכל הקשור לגובה הרייטינג במשקי הבית היהודיים, לא הצליחה התוכנית לשחזר את ההצלחה הפנומנלית של עונת 2013 - שהסתיימה עם המשדר הנצפה בתולדות מדידת הטלוויזיה 46.6% ולמעלה מ-50% ברגע השיא. הגמר ששודר אתמול עמד על 42.7% במשקי בית יהודיים ו-47.4% ברגע השיא, בקרב משקי בית יהודיים.

בסופו של דבר, העונה הנוכחית של "מאסטר שף" הייתה המוצלחת בתולדותיה. ממוצע התוכנית עמד על 37.3% ולמעלה ממיליון צופים מדי פרק. נתוני החשיפה לתוכנית מוכיחים ש-85% מכלל משקי הבית בישראל עברו מפעם לפעם דרך התוכנית. אירועי הגמר וההשקות של קשת השבוע, מושכים 7 תוכניות של הזכיינית אל צמרת הצפייה.

"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין נהנית מאדי תבשיליה של נוף ומשיגה את הנתון הגבוה אי פעם לתוכנית - 26.7% ונתח צפייה של יותר מ-50% ואילו "חדשות השבת" עם דנה ויס משכו 812 אלף צופים.

בגזרת ההשקות - "בום" של עידו רוזנבלום רושמת את ההשקה הגבוהה ביותר לשעשועון - 746 אלף צופים. "רמזור" לעומתה עם כמעט מיליון צופים לפרק פתיחת העונה הרביעית ו-33.5% צפייה במשקי בית. הדרמה המוערכת "פלפלים צהובים" מסיימת עונה עם 22.5% צפייה לפרק הסיום.

רשת משחילה אל צמרת הטבלה את שני משדרי "משחקי השף" של השבוע עם נתונים קבועים המתקרבים ל-30% צפייה במשקי בית יהודיים - כמעט כפול מהחוליה החלשה בימי השידור של הזכיינית, "המערכת" עם 15% צפייה בלבד.

רייטינג
 רייטינג