חשד: צעיר רצח את שותפו לחדר בקיבוץ כפר חרוב

בן 22 אותר בקיבוץ כשעליו סימני אלימות; צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו ■ המשטרה עצרה צעיר בשנות ה-20, שותפו לחדר של ההרוג, בחשד לביצוע הרצח

חשד כי שותף רצח את חברו לחדר: צעיר בן 22 נמצא לפנות בוקר (שבת) כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני אלימות בפלג גופו העליון. צוות מד"א מרחב ירדן שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו במקום. צעיר בשנות ה-20, שותפו של ההרוג, נעצר בחשד למעורבות ברצח.

"בשעה 04:00 לפנות בוקר קיבלנו הודעה מהשומר בקיבוץ, שלפיה בחור נמצא פגוע בגרם מדרגות שבכפר חרוב", סיפר סגן ניצב יוסי כתב, מפקד משטרת רמת הגולן. "ניידת שעברה במקום קיבלה תיאור של החשוד, שהתוודה בפני השומר שכנראה הוא זה שפגע בו. השוטרים הצליחו לאתר את החשוד ולעצור אותו. הגענו לזירה וסגרנו אותה במקום. שני צעירים כנראה חיו ביחד בתוך הדירה. מה שהוביל לרצח היה כנראה ויכוח שהתפתח בין השניים, אך אנחנו בודקים את כל הנסיבות".

לגבי שותפו של הנרצח, החשוד בביצוע הרצח, אמר סנ"צ כתב כי הוא "כרגע נמצא בחקירה בתחנה, והוא משתף פעולה עם חוקריו".

פרמדיק מד"א טאלה עבדאלה, שהגיע למקום, סיפר כי "באחד מחדרי הדירה שכב צעיר בן 22 מחוסר הכרה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. הוא היה ללא רוח חיים, ללא דופק וללא נשימה. הפציעות שלו היו קשות מאוד, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".